ارتش یمن مسئولیت حمله به کشتی آمریکایی در دریای سرخ را بر عهده گرفت

ارتش یمن با انتشار بیانیه‌ای مسئولیت حمله به کشتی آمریکایی عازم فلسطین اشغالی در دریای سرخ را بر عهده گرفت.
کد خبر: ۶۴۸۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴ - 01February 2024

ارتش یمن مسئولیت حمله به کشتی آمریکایی در دریای سرخ را بر عهده گرفتبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از پایگاه خبری المسیره، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن درباره حمله جدید نیرو‌های مسلح این کشور به یک کشتی تجاری در خلیج عدن اظهار داشت: نیروی دریایی ارتش یمن در عملیاتی پس از گذشت ساعاتی از حمله موفق به ناو جنگی آمریکایی گریفل، کشتی آمریکایی «کول» را که عازم بنادر فلسطین اشغالی بود در خلیج عدن هدف قرار داد.

یحیی سریع گفت: هدف‌گیری این کشتی با تعدادی موشک مناسب دریایی و اصابت مستقیم انجام شد.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن خاطرنشان کرد: ما به اجرای تصمیم خود برای جلوگیری از حمل و نقل دریایی رژیم اسرائیل و حرکت کشتی‌های مرتبط با آن در دریای سرخ و دریای عرب تا پایان تجاوز و رفع محاصره غزه ادامه خواهیم داد.

وی همچنین تاکید کرد: ما به اتخاذ تمامی اقدامات دفاعی و تهاجمی در چارچوب حق مشروع دفاع از یمن و ادامه همبستگی عملی با فلسطین ادامه می‌دهیم.

ارتش یمن تاکید کرده تا زمان پایان یافتن جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در غزه، به هدف قرار دادن کشتی‌های مرتبط با این رژیم جنایتکار ادامه می‌دهد.

یحیی سریع همچنین تاکید کرد نیرو‌های یمنی «در هدف قرار دادن تمام منابع تهدید در آب‌های منطقه برای دفاع از مردم یمن و ادامه حمایت از مردم فلسطین تردید نخواهند کرد».

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار