استاندار ایلام:

طلیعه‌ دهه‌ فجر یادآور جبهه‌ حق علیه باطل است

«بهرام نیا»: طلیعه‌ دهه‌ فجر انقلاب یادآور روز‌های سختی بود که مردم به واسطه‌ جاری شدن ظلم و ستم و اختلاف زیاد طبقاتی صبر آن‌ها لبریز شد و به تاسی از امام خمینی (ره) به پاخاستند.
کد خبر: ۶۴۸۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰ - 01February 2024

طلیعه‌ی دهه‌ی فجر یادآور جبهه‌ی حق علیه باطل استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام در نخستین روز از دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی، «حسن بهرام‌نیا» استاندار و مدیران استانی با حضور بر مزار شهید گمنام استانداری، با غبارروبی، عطرافشانی و  قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.
 «بهرام‌نیا» در این برنامه گفت: طلیعه‌ی دهه‌ی فجر انقلاب یادآور روزهای سختی بود که مردم به واسطه‌ی جاری شدن ظلم و ستم و اختلاف زیاد طبقاتی صبر آن‌ها لبریز شد و به تاسی از رهبر فقید انقلاب به پاخاستند.

وی افزود: در واقع در این ایام به مصداق فرمایش قرآن مجید: حق آمد و باطل رفت به درستی که باطل از بین رفتنی است. جوانان این مرز با انسجام و اقتدار، رژیم ۲۵۰۰ ساله‌ی شاهنشاهی را سرنگون کردند و با امام(ره) تجدید میثاق کردند‌.

نماینده‌ی دولت در استان ایلام تاکید کرد: امروز آمدید که با یکی از سربازان امام(ره) تجدید میثاق کنید که یک به یک یا به شهادت رسیدند و یا در راستای اعتلای نظام اسلامی در حال تلاش هستند.

وی عنوان کرد: هدف سربازان امام(ره) اعتلای دین اسلام و ارزش‌های اسلامی و استمرار راه شهدا و امام(ره) بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار