انقلاب اسلامی نویدبخش تمدن نوین اسلامی در عصر جاهلیت مدرن شد

حجت‌الاسلام «امینی» با صدور پیامی فرارسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۴۸۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹ - 01February 2024

انقلاب اسلامی نویدبخش تمدن نوین اسلامی در عصر جاهلیت مدرن گردیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت‌الاسلام «امینی» با صدور پیامی فرارسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
متن پیام بدین شرح است:

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ و ظهور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نویدبخش تمدن نوین اسلامی در عصر جاهلیت مدرن گردید.

مردم ما در تمام مقاطع تاریخ بعد از انقلاب هر روز برگ زرینی بر صفحات قطور این آب و خاک افزودند، چه در جنگ، چه در سازندگی، چه در فتنه‌ها و چه در وقایعی مانند سیل و زلزله، همیشه و همیشه خوش درخشیدند و به امید خدا با وحدت، همدلی و رهبری امام خامنه‌ای عزیزمان در این نزدیکی قله بتوانیم بر مشکلات فائق آمده و بستر ساز ظهور باشیم.

در این ایام پر نور و برکت ماه رجب افتخار داریم سالروز طلوع و انفجار نور را در سرزمین پاک و با غیرت ایران اسلامی که پس از سال‌ها سیاهی و ذلتی که شاهان دست نشانده بر این ملت آزاده روا داشته بودند را تبریک بگوییم.

ان شاءالله باز هم باحضور شکوهمند، با صلابت و مشارکت حداکثری خود در دو برنامه‌ی مهم و سرنوشت ساز جشن ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی و نگهبان آینده‌ی روشن برای ایران اسلامی رقم خواهیم زد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار