فرماندار سرپل‌ذهاب:

سیاه‌نمایی خدمات جمهوری‌ اسلامی‌ نقشه شوم دشمن است

«بابلی» گفت: سیاه‌نمایی خدمات جمهوری‌ اسلامی‌ ایران نقشه شوم دشمن است که باید با بیان دستاوردهای انقلاب و امیدآفرینی در بین جامعه این نقشه‌ها را خنثی کرد.
کد خبر: ۶۴۸۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳ - 01February 2024

سیاه‌نمایی خدمات جمهوری‌ اسلامی‌ نقشه شوم دشمن استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه،«صدرالله بابلی» فرماندار شهرستان سرپل ذهاب امروز در دیدار با اعضای شورای اداری شهرستان سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: امروز با هدف تجدید بیعت و پیمان با شهدای عزیز و آرمان‌های بلند امامین انقلاب، گردهم آمده‌ایم،

بابلی گفت: سیاه‌نمایی خدمات جمهوری‌ اسلامی‌ ایران نقشه شوم دشمن است که باید با بیان دستاوردهای انقلاب و امیدآفرینی در بین جامعه این نقشه‌ها را خنثی کرد.

فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: مقام معظم رهبری آینده‌نگر است، و نگرانی‌ها و گله‌مندی‌هایی در خصوص فضای‌مجازی دارد که انتظار دارند، دستاوردهای ۴۵ساله انقلاب تبیین شود و به جهادتبیین تأکید دارند.

وی تصریح کرد: باید دستاوردهای بزرگ و خدمات در حوزه‌های مختلف، سیاسی، نظامی، کشاورزی، علمی، اجتماعی و… به نسل امروز انتقال دهیم، سیاه‌نمایی خدمات جمهوری‌ اسلامی‌ ایران نقشه شوم دشمن است که باید با بیان دستاوردهای انقلاب و امیدآفرینی در بین جامعه این نقشه‌ها را خنثی کرد.

نماینده عالی‌دولت در شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: ایستادگی در مقابل برنامه‌های مکارانه دشمنان قسم‌خورده نظام جمهوری‌اسلامی‌ایران، وظیفه ما است.

بابلی بیان داشت: نظام جمهوری اسلامی برای مردم وفادار کم نگذاشت، اما متأسفانه در بیان آن کم‌کاری کردیم، برهمین اساس انتظار داریم امسال با همت ستاد دهه‌فجر، جشن‌ملی، مشارکت قوی و آینده روشن در زمینه بیان دستاوردهای انقلاب‌اسلامی در آبادانی و توسعه مناطق محروم و خدمت به مردم داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در روز ۲۲ بهمن امسال حماسه دیگری خلق کنیم و دشمن ناامید کنیم، گفت: انتظار می‌رود در روز ۱۱ اسفندماه در انتخابات پیش‌رو، حضوری پررنگ داشته باشیم، دشمن برای همیشه مأیوس کنیم برهمین اساس باید فرامین امام و شهدا و امروز مقام‌معظم‌رهبری را سرلوحه در خدمت به مردم و در خلق حماسه‌های پیش‌رو قرار دهیم.

حجت‌الاسلام «سید محمدعلی ساداتی» امام‌جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب انقلاب اسلامی را از نعمت بزرگ الهی دانست و گفت: این انقلاب حرکت از ظلمت به طرف نور بود.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب تأکید کرد: معجزات بزرگی که خداوند برای حفظ این انقلاب و ثابت ماندن این ملت عطا فرمود، باید بیان و انتقال دهیم.

ساداتی خاطرنشان کرد: بزرگترین قدرت‌ها با پیشرفت‌ترین تجهیزات و زُبده‌ترین نیروها و با تمامی خباثت‌ها در طول سالیان سال، بر علیه انقلاب بودند، اما این انقلاب نوپا، دست‌ خالی و مظلوم تمام این فراز و نشیب‌ها پشت‌سر گذاشته و این بزرگترین معجزه است.

امام‌جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: تاریخ پرافتخار انقلاب به ما امید و انگیزه می‌دهد و یکی از مهم‌ترین کاری که امروزه باید در راستای گام دوم انقلاب انجام دهیم، شناخت تاریخ قبل انقلاب و مبارزات است، امروز همه مردم در کنارهم در تمامی عرصه‌‎ها برای پیشرفت کشور تلاش می‌کنند.

وی افزود: امروزه در بستر فضای مجازی نتوانسته‌ایم واقعیت انقلاب به نسل‌های جوان انتقال دهیم، کم کاری داشتیم بنابراین نیاز است در این زمینه با بصیرت بیشتر گام برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار