مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا خبر داد؛

اجرای ۱۱۰۰ برنامه ویژه دهه فجر در سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا

سرهنگ پاسدار «شعبانی» از اجرای ۱۱۰۰ برنامه ویژه دهه مبارک فجر در سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران خبر داد.
کد خبر: ۶۴۸۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶ - 01February 2024

اجرای ۱۱۰۰ برنامه ویژه دهه فجر در سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلاسرهنگ «مجیدرضا شعبانی» مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در مازندران با تبریک ایان الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: برنامه‌های سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا با شعار «جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن» به تعداد هزار و ۱۰۰ برنامه و فعالیت از دوازدهم بهمن تا پایان ۲۲ بهمن برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه‌ها با عطرافشانی قبور مطهر شهدا آغاز شد و با دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان به تعداد ۷۵ عنوان برنامه و فراخوان عمومی بسیج جهت حضور در مصلی‌های جمعه به منظور بیعت با امامین انقلاب و شهدای عزیز در مصلی‌های جمعه شهر‌های استان و مرکز استان ادامه می‌یابد.

این مسئول اضافه کرد: همپنین برگزاری رژه خودرویی و موتوری در آغازین روز از این دهه مبارک، برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های فوتسال، تنیس روی میز، دارت، طناب کشی و آمادگی جسمانی برای ایجاد نشاط و امید بیشتر در دستگاه‌ها به منظور ترویج فرهنگ از دیگر برنامه‌هاست.

سرهنگ پاسدار شعبانی تصریح کرد: اعزام بسیجیان به مناطق عملیاتی راهیان نور و راهیان پیشرفت در قالب ۴ اتوبوس به تعداد ۱۵۰ نفر از کارکنان ادارات استان و شهرستان، برگزاری همایش‌های جهاد تبیین و نهضت‌های روشنگری با موضوع حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات و مشارکت حداکثری کارکنان و خانواده‌ها و جامعه هدف به تعداد ۲۵۰ نشست شهرستانی و استانی، دیدار با ائمه جمعه و برپایی یادواره شهدای کارمند در ادارات کل و شهرستان‌ها و یادواره شهدای کارمند رامسر از برنامه‌های شاخص استانی و شهرستانی به شمار می‌آید.

وی بیان کرد: برگزاری ۲۸۰ میز خدمت استانی و شهرستانی در این ایام هم در مصلی‌های نماز جمعه هم در حضور مدیران در مناطق محروم و آسیب دیده، فراخوان عمومی گردان‌های بیت‌المقدس بسیج ادارات و انجام تست آمادگی جسمانی و برپایی نشست روشنگری در این خصوص در مراکز اداره کل و ساری که از برنامه شاخص استانی به حساب می‌آید، از دیگر برنامه‌هاست.

سرهنگ پاسدار شعبانی عنوان کرد: همایش بانوان ادارات ویژه خواهران ادارات کل به عنوان نقش زنان کارمند و تحقق مردم سالاری دینی به میزبانی آبفای استان در روز ۱۵ بهمن، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم در منطقه هزارجریب نکا و روستای کلارودبار نیز از برنامه‌های این سازمان خواهد بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها با هدف بازخوانی آرمان‌ها و اندیشه‌های ناب امامین انقلاب در خصوص شکل‌گیری انقلاب و کمک به پیش برندگی نیروهای انقلاب در به دست آوردن جایگاه خدمت به مردم برای انتخابات پیش رو، نشست‌های جهاد تبیین با چهار راهبرد رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت با بکارگیری توان نیرو‌های بسیجی در دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

انتهلی پیام/

نظر شما
پربیننده ها