حضور حداکثری، اقتدار ملی/ در سخنانی؛

دستیار وزیر اطلاعات: الگوی حکمرانی در ایران اسلامی مردم‌پایه است/ تشکل‌های مردم‌نهاد برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند

مدیرکل اطلاعات استان خراسان رضوی گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی خود را خدمتگزار مردم می‌دانستند چراکه الگوی حکمرانی در ایران اسلامی یک الگوی مردم‌پایه است و مردم نقش اساسی و تاثیرگذار دارند.
کد خبر: ۶۴۸۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸ - 01February 2024

دستیار وزیر اطلاعات: الگوی حکمرانی در ایران اسلامی مردم‌پایه است/ تشکل‌های مردم‌نهاد برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنندبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، دستیار وزیر و مدیرکل اطلاعات استان خراسان رضوی در جلسه هم‌اندیشی سازمان‌های مردم‌نهاد استان اظهار داشت: سمن‌های استان خراسان رضوی به لحاظ کمیت، کیفیت و تنوع و اثرگذاری در جایگاه ویژه‌ای در سطح کشور قرار دارند.

وی افزود: مبنای عمل شما در شکل‌دهی این نهادها، احساس مسئولیت درونی و اعتقادی است و به همین جهت وجود مشکلات و موانع در مسیر راه، شما را از این رسالت ارزشمند دلسرد نکرده بلکه با انگیزه به هدف والای خود ادامه می‌دهید و خداوند نیز قطعا اسباب خدمت‌رسانی را در مسیر پیش روی شما فراهم می‌کند.

دستیار وزیر اطلاعات ادامه داد: الگوی حکمرانی در ایران اسلامی یک الگوی مردم‌پایه است و مردم در جمهوری اسلامی نقش نمایشی ندارند بلکه نقش آن‌ها اساسی و تاثیرگذار است.

مدیرکل اطلاعات استان خراسان رضوی گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی خود را خدمتگزار مردم می‌دانستند و این تفکر برگرفته از فقه مترقی شیعی است.

وی با بیان اینکه در اندیشه دینی، مردم و حکومت از هم جدا نیستند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی نظامی است که بر پایه مردم ایجاد شده و منطق حکمرانی در نگاه ولایت فقیه مردم‌سالاری دینی است و مردم در تمام اجزای تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

دستیار وزیر اطلاعات با بیان اینکه سمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد باید زمینه مشارکت دهی مردم در انتخابات را فراهم کنند، ابراز داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، یکی از بستر‌های نظام مقدس اسلامی برای تحققِ حقِ مردم، پافشاری بر انتخابات است.

مدیرکل اطلاعات استان خراسان رضوی یادآور شد: انتخابات عرصه تجلی و قدرت مردم در ساختار سیاسی است که موضوعی با بسیار اهمیت است.

وی خطاب به سمن‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد تأکید کرد: شما که با دغدغه در عرصه خدمت‌رسانی و انجام یک وظیفه انسانی پیشتاز هستید در زمینه مشارکت مردم در انتخابات را هم باید ایفای نقش کنید.

دستیار وزیر اطلاعات بیان داشت: دشمن از سال‌های قبل تلاش می‌کند که انتخابات را برای مردم بی‌ارزش جلوه دهد که برای تحقق آن به دنبال سازماندهی اغتشاشات و فتنه‌انگیزی است.

مدیرکل اطلاعات استان خراسان رضوی گفت: دشمن از ابتدایی سال ۱۴۰۲ با غول‌های رسانه‌ای خود و با ایجاد اغتشاشات فکری، به دنبال ایجاد تردید و سست کردن اراده مردم برای حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات است.

وی تاکید کرد: شما که دل در گرو ایران اسلامی دارید باید برای خنثی کردن توطئه دشمن و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و سرنوشت کشور تلاش کنید.

مشاور وزیر اطلاعات در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به تحولات فلسطین عنوان داشت: دشمن از اقتدار ایران اسلامی واهمه دارد و در این راستا، عملیات طوفان‌الاقصی و موفقیت‌های مردم یمن و لبنان در چند ماه اخیر را توسعه و قدرت ایران در منطقه می‌داند؛ بر همین اساس سعی در خدشه‌دار کردن موفقیت‌های کشور دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار