فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان:

مشارکت قوی، مجلسی قدرتمند برای حل مشکلات را رقم می‌زند

سردار فدا با اشاره به ظرفیت بالای رای مردم، گفت: مشارکت قوی امنیت، رقابت، سلامت و مجلس قوی را رقم می زند که می‌تواند بخش عظیمی از مشکلات جامعه را برطرف کند.
کد خبر: ۶۴۸۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶ - 01February 2024

مشارکت قوی، مجلسی قدرتمند برای حل مشکلات را رقم می‌زندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، سردار سرتیپ «مجتبی فدا» فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان شامگاه پنجشنبه در جمع فعالان فرهنگی غرب شهر اصفهان با بیان اینکه انقلاب اسلامی شرایطی را بوجود آورد که لقمه چرب ایران را از دهان مستکبران بیرون آورد، اظهار داشت: امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی با قدرت نرم کشور را در دریای متلاطم سیاسی و نظامی حراست کردند و‌ ما را در مسیر فتح قله قرار داه‌اند.

وی با اشاره به نقش مردم در موفقیت جبهه حق، ادامه داد: عدم موفقیت پیامبران الهی به دلیل عدم حضور به موقع مردم در صحنه دفاع از راه حق بوده است و لذا می‌بینیم انقلاب پیامبر اسلام (ص) موجب حرکت مردمی شد و به واسطه حضور مجاهدانه مردم امپراطوری‌های بزرگ شکست خوردند ولی بعد از پیامبر به واسطه در صحنه نبودن مردم، حوادث تلخی چون شهادت دختر، داماد و فرزند پیامبر (ص) رقم می‌خورد.

سردار فدا با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران از پایه‌های قدرت در غرب آسیا است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی به واسطه حضور مردم تمام توطئه‌های استکبار جهانی را در منطقه خنثی کرده است و لذا دشمن نتیجه انتخابات را رصد می‌کند و برهمین اساس باید هوشیار بود و با روشنگری چهره به چهره و بازگو کردن پیشرفت‌های مستمر نظام و شکست‌های پی‌درپی دشمن زمینه امیدآفرینی در جامعه را فراهم کرد.

وی گفت: گروه کوچکی که نه امکانات دفاعی دارند، نه پدافند، نه تسلیحات کافی دارد، چنان بلایی بر سر رژیم صهیونسیتی آورده است که ۵۰۰ هزار آواره بر دست رژیم صهیونسیتی گذاشته، بخش اعظمی از صنایع از جمله صنعت گردشگری رژیم صهیونسیتی تعطیل شده است و از سوی دیگر جبهه مقاومت خود را پیدا کرده و با خوداتکایی در منظومه‌ای هماهنگ در کشورهای عراق، یمن و لبنان به صورت مستقل تصمیم‌گیری و عمل می‌کنند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان خاطر نشان کرد: امروز برغم اینکه تمام شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای جهان دست آمریکا و رژیم صهیونسیتی است ولی عظمت اقدامات فلسطین موجب شده جهان، رژیم صهیونسیتی را به عنوان یک رژیم کودک‌کش بشناسد.

وی ادامه داد: ایران اسلامی ام‌القرای جهان اسلام است و لذا حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است و همانطور که حاج قاسم سلیمانی گفتند؛ جمهوری اسلامی حرم است و اگر این حرم آسیب ببیند سایر حرم‌ها نیز در امان نخواهد بود و بر همین اساس است که دشمن با ایجاد تفرقه، حمله به مقدسات، ایجاد اختلاف بین مردم و مسوولان و مشکلات اقتصادی در جهت تضعیف نظام اسلامی تلاش می‌کند.

سردار فدا با اشاره به دستاوردهای نظام اسلامی در عرصه‌های علمی و فناورانه، بیان داشت: ایران پیش از انقلاب در عرصه‌های مختلف از جمله نظامی وابسته بود، بیش‌از ۶۰ هزار مستشار آمریکایی در بخش‌های مختلف حضور داشتند ولی امروز به نقطه‌ای رسیده‌ایم که در یک روز سه ماهواره در مدار قرار میدهیم. در دوران کرونا در حالی که کا را تحریم کردند، پنج نوع واکسن تولید کردیم و مجبور شدند به ما واکسن بفروشند. در بسیاری از عرصه‌های علمی، فناوری و دفاعی جایگاه اول تا دهم در منطقه و‌ جهان هستیم ولذا بخشی از اقدامات دشمن در سال گذشته برای کُند کردن همین مسیر پیشرفت بود.

وی خاطر نشان کرد: امروز مشارکت قوی امنیت، رقابت، سلامت و مجلس قوی را رقم می زند که می‌تواند بخش عظیمی از مشکلات جامعه را برطرف کند و حضور پرشور وحدت را تقویت، راه حل برون رفت از مشکلات را تسهیل خواهد کرد.

وی با اشاره به تایید قریب یک‌هزار نفر در استان از سوی شورای نگهبان، اظهار کرد: استان اصفهان دارای قریب۲۰ کرسی مجلس است که برای هرکدام تقریبا ۵۰ نامزد رقابت می‌کنند و این مردم هستند که سرنوشت خود را در این رقابت تعیین می‌کنند در حالیکه روزی سفارتخانه‌هایی خارجی برای سرنوشت ما تعیین تکلیف می‌کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار