نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی:

شکست‌های اطلاعاتی به انحلال موساد و نابودی کامل رژیم صهیونیستی منجر خواهد شد

کوثری گفت: شکست‌های پی در پی اطلاعاتی موساد باعث می‌شود که به مرور این سرویس جاسوسی منحل شود و به نابودی کامل رژیم صهیونسیتی بیانجامد.
کد خبر: ۶۴۸۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰ - 02February 2024

کوثری: شکست‌های اطلاعاتی به انحلال موساد و نابودی کامل رژیم صهیونیستی منجر خواهد شدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «اسماعیل کوثری» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی، با اشاره به اطلاعیه وزارت اطلاعات دربارۀ شناسایی تعداد قابل توجهی از جاسوس‌های موساد در ۲۸ کشور جهان اظهار داشت: از زمانی که عملیات طوفان القصی انجام شد، از آنجا شکست اطلاعاتی رژیم صهیونیستی آغاز شد و نشان داد که آن‌ها این چیزی که دنیا فکر می‌کرد نبودند و دیواره به اصطلاح اطلاعاتی آن‌ها شکسته شد و این بار هم مجددا هیمنه به اصطلاح اطلاعاتی آن‌ها در هم شکسته شد.

وی افزود: عوامل این‌ها از طریق خودشان یعنی کسانی که دستگیر شده‌اند، به نیرو‌های امنیتی معرفی می‌شوند و در داخل کشور‌های دیگر به همین صورت شناسایی می‌شوند و به این صورت و با این عملیات ایران شبکه شان در منطقه و خیلی از کشور‌ها از بین می‌رود.

وی در ادامه گفت: اینکه گفته می‌شود رژیم صهیونیستی در حال افول و سقوط است برای همین موضوع است، و آن‌ها به آن چیزی که به طور کاذب برای مردم دنیا ساخته بودند عمل نکردند و همه مشاهده کردند که چگونه شکست امنیتی نظامی خوردند.

کوثری تصریح کرد:، چون دیواره رژیم صهیونیستی شکسته شده هه می‌توانند با آن دسترسی پیدا کنند و لذا این طوفانی که علیه رژیم صهیونیستی در تمام جبهه مقاومت شروع شده حالا حالا‌ها ادامه پیدا خواهد کرد.

کوثری در ادامه گفت: ایران هیچ موقع نخواسته است که خود را بیش از آن چیزی که هست بزرگ کند و از طریق رعب و وحشت خود را در دنیا نشان بدهد، و قدرت اطلاعاتی ایران بر اساس یک واقعیت است و این واقعیت خودش را در این گونه عملیات‌های سربازان گمنام ایرانی نمایان می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی خاطرنشان کرد: اینجاست که باید بگوییم که ایران هیچ وقت روش استکبار جهانی را به کار نمی‌برد بلکه نیرو‌های امنیتی ایران براساس یک واقعیت کار می‌کنند.

کوثری در رابطه با مسائل مربوط به انحلال سرویس امنیتی رژیم صهیونسیتی پس از شکست‌های پی در پی عنوان کرد: شکست‌های پی در پی اطلاعاتی موساد باعث می‌شود که به مرور این سرویس جاسوسی منحل شود و به نابودی کامل رژیم صهیونسیتی بیانجامد.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار