فرماندار محمودآباد خبر داد؛

افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۰ پروژه عمرانی به مناسبت دهه فجر در محمودآباد

«علیزاده» گفت: ۷۰ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۰۲۷ میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر در محمودآباد افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.
کد خبر: ۶۴۸۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲ - 02February 2024

افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۰ پروژه عمرانی به مناسبت دهه فجر در محمودآبادبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، «روح الله علیزاده» فرماندار محمودآباد در سخنان پیش از خطبه نمازجمعه شهرستان ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: از مجموع پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی تعداد ۶۱ پروژه با اعتباری به مبلغ ۴۴۲ میلیارد و ۳۲۳ میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید و ۹ پروژه نیز به مبلغ ۱۶۰۵ میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان کلنگ‌زنی خواهد شد. 

علیزاده با بیان اینکه سهم بخش عمرانی و زیربنایی ۴۴ پروژه با اعتبار ۳۸۰ میلیارد و ۹۲۸ میلیون تومان است افزود: از این پروژه‌ها سهم بخش کشاورزی ۶ پروژه با اعتبار ۲۴ میلیارد و ۳۵ میلیون تومان، بخش ورزشی ۶ پروژه با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان، و بخش فرهنگی نیز ۵ پروژه و اعتبار ۱ میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان است.

فرماندار محمودآباد بخش دیگر سخنان خود را به بیستمین سفر شهرستانی استاندار مازندران به محمودآباد اختصاص داد و تصریح کرد: با حضور پر خیر و برکت دکتر حسینی پور استاندار انقلابی و بن بست شکن مازندران شاهد بودیم تعدادی از پروژه‌های مهمی که بیش از یک دهه وقفه خورده و بر زمین مانده بود گره گشایی و بن بست شکنی شد.

علیزاده مجموع اعتبارات کل پروژه‌های قابل افتتاح دهه فجر استان مازندران را حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: در مدت سفر یک روزه استاندار مازندران بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان طرح و پروژه در بخش‌های مختلف در این شهرستان به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی آن آغاز شد که در تاریخ این شهرستان بی نظیر است.
 
این مسئول همچنین اعتبارات مربوط به پروژه‌های قابل کلنگ زنی در استان مازندران را یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: حدود ۹۰ درصد این پروژه‌ها مربوط به محمودآباد است.

علیزاده تاکید کرد: ایام الله دهه فجر، فرصتی مغتنم برای تجدید میثاق با نظام، ولایت، انقلاب اسلامی و آرمان‌های والای شهیدان است.

فرماندار محمودآباد سه رکن اصلی پیروزی انقلاب اسلامی را الهی بودن، تز ولایت فقیه و مردمی‌بودن آن عنوان کرد و یکی از اصلی‌ترین دلایل دشمنی و کینه‌توزی ابرقدرت‌های مستکبر با انقلاب اسلامی و مردم بزرگ ایران را مرتبط با این سه رکن اصلی انقلاب دانست. 

وی در ادامه به توطئه‌های استکبار جهانی علیه کشورمان اشاره کرد و افزود: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز استکبار جهانی با هر چه در توان داشت برای از بین بردن این انقلاب کوتاهی نکرد و آخرین توطئه استکبار جنگ اقتصادی و جنگ ترکیبی با هدف ایجاد شکاف میان نظام و مردم بود که با حضور رهبری داهیانه امام خامنه‌ای مدظله‌العالی و مردم با بصیرت و همیشه در صحنه این توطئه‌ها خنثی شد.

علیزاده در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت مردم غزه اشاره کرد و گفت: برای جهانیان که در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سکوت مرگبار اختیار کرده‌اند، ابراز تأسف می‌کنم.

 فرماندار محمودآبادبا اشاره به انتخابات سرنوشت ساز ۱۱ اسفند، گفت: انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در جایگاه ویژه خود نقش محوری در اداره کشور و حکومت جمهوری اسلامی ایران دارند.

علیزاده به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات اشاره کرد و یادآور شد: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند انتخابات جلوی دیکتاتوری، هرج و مرج و ناامنی را می‌گیرد و مشکلات کشور با حضور در انتخابات حل می‌شود.

وی با بیان اینکه این شهرستان ۱۱۰ شعب اخذ رأی دارد افزود: همه تمهیدات و تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات سالم در شهرستان محمودآباد فراهم است.

فرماندار محمودآباد با بیان اینکه به گواه تاریخ مردم حوزه انتخابیه ما بیشترین میزان مشارکت را در انتخابات داشته‌اند ابراز امیدواری کرد در انتخابات پیش رو نیز مردم شهرستان با حضور حداکثری پای صندوق‌های رای به وظیفه شرعی، قانونی و ملی خویش عمل خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار