فرماندار آبدانان دهه فجر را گرامی داشت

«رحمانی» با صدور پیامی، فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان آبدانان تبریک گفت.
کد خبر: ۶۴۸۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱ - 02February 2024
دهه مبارک فجر،‌ سرآغاز طلوع اسلام استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام فرماندار آبدانان با صدور پیامی، فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان آبدانان تبریک گفت.
 
متن پیام به شرح ذیل است:
 
دهه مبارک فجر، سرآغاز طلوع اسلام و تجلی شکوهمند حماسه ملتی است که با انقلاب اسلامی، برگی را در یاد همه انسان‌ها گشودند و صدای استقلال و آزادی را به گوش جهانیان رساندند.
 
بدون شک پیروزی انقلاب اسلامی ایران، معجزه‌ای الهی بود و در برهه‌ای از زمان اتفاق افتاد که استعمار سایه خود را بر جهان و کشور عزیزمان گسترده بود؛ بازگشت حضرت امام خمینی (ره) در ۱۲ بهمن ۱۳۵۷، آزادی و حق تعیین سرنوشت ملتی ستم دیده را به آنان بازگرداند و زمینه ساز استقرار نظام مبتنی بر اسلام و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی شد.
 
اکنون و در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سربلندتر از دیروز، روسپیدتر از همیشه و باورمندتر از هر زمان دیگر تحت زعامت، ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و با توسل به فرهنگ شهادت و شهیدان والامقام، این یادگاران همیشه و با همراهی و همگامی و ایثار‌های مردم فهیم و بزرگوارمان به مسیر تعالی خود ان‌شاءالله با نصب‌العین قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ادامه خواهیم داد.
 
اینجانب به سهم خود آغاز دهه فجر و چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلاب، آحاد ملت شریف ایران، خانواده‌ی معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و به عموم مردم عزیز شهرستان آبدانان تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت، اقتدار و سربلندی ملت و کشور ایران عزیز را از خداوند متعال خواستارم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار