دهه فجر امید و خودباوری را برای آزادی‌خواهان جهان به ارمغان آورد

سردار «سلمانی» در پیامی ایام الله دهه مبارک فجر و چهل وپنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۴۸۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲ - 02February 2024
دهه فجر امید و خودباوری را برای آزادی‌خواهان جهان به ارمغان آوردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، سرتیپ دوم ستاد «جمال سلمانی» فرمانده نیروی انتظامی ایلام با صدور پیامی فرارسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
 
متن پیام به شرح ذیل است:
 
رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایمان و وحدت کلمه بود. امام خمینی (ره)
 
ایام الله دهه فجر و سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، یادآور رشادت ها، ایثارگری‌ها و ایستادگی مقتدرانه ملت قهرمان و شهید پرور ایران اسلامی در برابر اقدامات مذبوحانه استبداد ستم شاهی و قدرت‌های پوشالی جهان است؛ این حماسه جاوید و ماندگار با راهبری‌های رهبر کبیر و فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، امید و خودباوری را برای آزادی‌خواهان به ارمغان آورد و فریاد عدالت طلبی جمهوری اسلامی ایران را به گوش جهانیان رساند.
 
انقلاب اسلامی ایران ریشه در عقاید عاشورایی دارد، این انقلاب شکوهمند تنها یک رخداد تاریخی نیست؛ بلکه یک حادثه ریشه‌دار فرهنگی و عقیدتی است و هر سال که می‌گذرد تلاش دشمنان برای منزوی کردن آن، افزون‌تر می‌شود غافل از اینکه مضمون و محتوای عاشورا، منزوی شدنی نیست. 
انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در حالی چهل و پنجمین سال عمر پر برکت خود را جشن می‌گیرد که انوار الهام بخش آن سراسر منطقه، جهان اسلام و فراتر از آن را در بر گرفته و موجب بیداری ملت‌ها در کشور‌های مختلف شده است.
 
امام خمینی (ره) بنیانگذاز جمهوری اسلامی ایران، با بنا نهادن یک حرکت و یک گفتمان جدید به الگویی بی بدیل در جهان مبدل شد. الگویی که الهام بخش نهضت‌های بسیاری از کشور‌های عالم گشت و آن الگو چیزی نیست جز ایستادن در مقابل استبداد و استکبار جهانی برای تحقق حق طلبی و عدالت خواهی.
 
این انقلاب در سایه الطاف الهی، مرهون پیروی از اسلام ناب محمدی (ص)، رهبری پیامبرگونه امام خمینی (ره)، اتحاد ملی و حضور مردم مسلمان و ولایت مدار حاصل شد. این مولفه‌های بنیادین به عنوان دکترین انقلاب اسلامی توانست پایه‌های قدرت و سلطه جویی استکبار جهانی در ایران را فرو ریزد.
 
بی تردید اگر امروز مشاهده می‌کنیم که در اقصی نقاط جهان، آزادی خواهان در مقابل استکبار و ایادی آنان قد برافراشته و ندای عدالت خواهی و آزادی طلبی سر می‌دهند، اهداف بلندی که در منویات و تدابیر داهیانه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی (مد ظله العالی)، تجلی یافته است.
 
اینجانب آغاز دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی، این حماسه تاریخی را به رهبر معظم انقلابمد ظله العالی، آحاد ملت شریف ایران و مردم ولایتمدار استان ایلام تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت، اقتدار و سربلندی ملت و کشور ایران عزیز را از خداوند متعال خواستارم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار