فرمانده قرارگاه منطقه جنوب غرب نزاجا:

تمام آزادی‌خواهان جهان در جشن فجر ما سهیم هستند

در پیام امیر «بیدادی» آمده است؛ به حق که جشن پیروزی انقلاب مختص ملت شریف ایران نیست، بلکه تمام آزادیخواهان جهان در پیروزی و جشن ما سهیم هستند، چرا که انقلاب ما زمینه ای سازنده برای سایر انقلاب ها علیه ظلم و جور بوده است.
کد خبر: ۶۴۸۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۶ - 03February 2024

تمام آزادی‌خواهان جهان در جشن فجر ما سهیم هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، امیر سرتیپ ستاد «حمزه بیدادی» فرمانده قرارگاه منطقه جنوب غرب نزاجا به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر پیام تبریکی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

دهه فجر مظهر شکوه، عظمت و فداکاری ملت ایران است. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

دهه مبارك فجر انقلاب اسلامی، ایام دمیدن خورشید استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی است. ایام تجلی حضور ولایت و نمادی از وحدت ملت مسلمان و انقلابی ایران است. ایام تبلور اراده و عظمت امام خمینی (ره) در رهایی ملت ایران است. ایامی است كه سرنوشت ملت شریف و شهیدپرور ایران به نیکی رقم خورد.

اینک در حالی که ایران اسلامی همچون نگینی در منطقه می‌درخشد، طلوع فجر دیگر را همه با هم جشن خواهیم گرفت و بار دیگر به همه جهان ثابت خواهیم کرد که تهدید، تحریم و توطئه ذره‌ای از عشق و ارادت ملت شریف ایران را به رهبر فرزانه، امام راحل و شهدا کم نخواهد کرد.

به حق که جشن پیروزی انقلاب مختص ملت شریف ایران نیست، بلکه تمام آزادیخواهان جهان در پیروزی و جشن ما سهیم هستند، چرا که انقلاب ما زمینه ای سازنده برای سایر انقلاب ها علیه ظلم و جور بوده است.

در پایان سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف وشهید پرور ایران و به همه آزادگان جهان و ارتشیان دلاور تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم با اتکال به ایزد منان، پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با تلاش همه نیرو‌های مسلح قدمی هر چند کوچک در رشد و شکوفایی بیشتر انقلاب اسلامی برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار