مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

غیرت دینی و ملی ایل بزرگ بختیاری همیشه زبانزد دیگران بوده است

سردار مرادحاجتی گفت: عظمت و شکوه ایران مدیون ایثار و از خودگذشتگی و شهادت طلبی مردان و زنانی است که با خون خود به این کشور اقتدار و اعتلا بخشیدند.
کد خبر: ۶۴۸۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵ - 03February 2024

غیرت دینی و ملی ایل بزرگ بختیاری همیشه زبانزد دیگران بوده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با حضور در جمع مردم ایذه ضمن تجلیل از رشادت‌های رزمندگان ایل بزرگ بختیاری و ادای احترام به شهدای طایفه دیناشی اظهار داشت: اقتدار، استقلال و صلابتی که هم اکنون کشور عزیزمان دارد، در تاریخ نه تنها کم نظیر، بلکه بی نظیر است و این همه را مدیون جان فشانی‌های شهدا هستیم. 

وی افزود: این عظمت و شکوه ایران مدیون ایثار و از خودگذشتگی و شهادت طلبی مردان و زنانی است که با خون خود به این کشور اقتدار و اعتلا بخشیدند، شهدای هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و امنیت با خون خود به کشور شکوه و امنیت دادند. 

سردار مرادحاجتی گفت: شهدایی که با تمام باور و ایمان مستحکم خود در مقابل دشمنان قسم خورده این آب و خاک ایستادگی کردند و نگذاشتند ذره ای از این خاک مقدس به دست دشمن بیفتد، شهدایی که مظهر قدرت و نماد عزت ایران اسلامی هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان تاکید کرد: این کشور با پشتوانه مردمی شجاع، بصیر و امام شناس که باحضور خود درهمه صحنه ها نقش آفرینی کردند و توطئه‌های دشمنان را با لبیک به رهبر معظم انقلاب اسلامی در نطفه خفه کردند، همواره پا در عرصه جهاد نهاده و مشت محکمی به دهان یاوه گویان زده اند و این راه تا ظهور حضرت مهدی (عج) ادامه خواهد داشت. 

وی افزود: غیرت و شجاعت ایل بزرگ بختیاری از گذشته تاکنون زبانزد سایر قومیت‌ها بوده و همیشه در راه حفاظت از کیان، شوکت و ناموس وطن، کشور و مملکت به همگان ثابت شده است و تاریخ پرافتخار قوم بختیاری و شهرستان ایذه مملو از اینگونه رشادت‌ها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار