معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس:

وظیفه امروز ما این است تا رهرو شهدا باشیم

«قزل سفلی» با اشاره بر اینکه دشمنان به دنبال این هستند تا نور شهادت را خاموش کنند گفت: امروز همه وظیفه داریم که با مجاهدت، اخلاص و مقاومت ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
کد خبر: ۶۴۸۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷ - 03February 2024
وظیفه امروز ما رهروی از شهدا با اخلاص و مقاومت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «اسماعیل قزل سفلی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس روز گذشته در آیین تشییع پیکر مطهر شهدای مدافع امنیت در شهرستان نی‌ریز استان فارس افزود: شهادت نقطه پایان نیست بلکه آغاز یک راه است. دشمنان به دنبال این هستند تا نور خورشید شهادت را خاموش کنند، اما هرگز نخواهند توانست.
 
وی با بیان اینکه امروز همه وظیفه داریم که با مجاهدت، اخلاص و مقاومت ادامه دهنده راه شهدا باشیم افزود: دشمنان نمی‌توانند این همه اخلاص و مجاهدت را درک کنند، ما آن‌ها را رها نمی‌کنیم و نیرو‌های خدوم انتظامی آن‌ها را به مجازات خواهند رساند و امروز فرزندان ملت در نیرو‌های نظامی، انتظامی، بسیج و ارتش به فرمان رهبری سینه‌های خود را سپر کرده‌اند و در مشکلات و مخاطرات در کنار مردم ایستاده اند.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به تحولات منطقه غرب آسیا گفت: امروز رزمندگان مقاومت در یمن برای آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها خط و نشان می‌کشند، فرزندان مقاومت در عراق خواب را از آمریکایی‌ها ربوده اند، در سوریه فرزندان جبهه مقاومت داعش را از سرزمین خود پاک کرده اند و حماس و حزب الله امروز دیگر دستشان خالی نیست و این عمق استراتژیک نظام اسلامی در منطقه است.
 
در تیراندازی قاچاقچیان مسلح به سمت پلیس در شهرستان نی ریز، سه نفر از این نیرو‌ها به نام‌های سرگرد رضا شاهسونی، استواریکم علی شاهسونی و استوار یکم اکبر زارع به درجه رفیع شهادت نائل آمده و سه نفر نیز مجروح شده و در بیمارستان بستری شدند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار