حضور حداکثری، اقتدار ملی/ استاندار البرز:

مردم ایران باتمام وجود از آرمان‌های انقلاب صیانت خواهند کرد

«عبداللهی» گفت: مردم این سرزمین بیش از ۲۵۰ هزار شهید و حدود یک میلیون ایثارگر تقدیم انقلاب کرده‌اند بنابراین از خواست خود کوتاه نمی‌آیند و با تمام وجود از آن صیانت خواهند کرد.
کد خبر: ۶۴۸۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹ - 03February 2024

مردم ایران باتمام وجود از آرمان‌های انقلاب صیانت خواهند کرد/مشارکت حداکثری در انتخابات اصل اساسی در خنثی سازی توطئه‌ها و تبلیغات منفی دشمنان نظام و مردم استبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، «مجتبی عبداللهی» استاندار البرز در دیدار با دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در شهرستان نظرآباد که امروز همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر در مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و تبریک اعیاد ماه رجب، اظهار داشت: در این شهرستان به یمن این روز‌ها ۷۱۳ پروژه با بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار و ایجاد اشتغال برای بیش از ۸۰۰ نفر، مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی افزود: دولت مردمی سیزدهم علیرغم محدودیت‌های مالی، با جدیت درصدد جبران کمبود‌ها و عمل به تعهدات گذشته و کنونی است.

عبداللهی ادامه داد: قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته و اهتمام مدیران در بخش‌های مختلف یک وظیفه است و باید این فرهنگ را ترویج کنیم.

این مسئول با اشاره به انتخابات پیش رو افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات اصل اساسی در خنثی سازی توطئه‌ها و تبلیغات منفی دشمنان نظام و مردم است.

استاندار البرز گفت: دست اندرکاران برگزاری انتخابات امین و معتمد مردم و نظام هستند بنابراین علاوه بر انجام وظایف، تکلیف بزرگ تبیین گری و امیدآفرینی در خصوص دستاورد‌های انقلاب و دعوت مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای را دارند.

وی افزود: تاکیدات مستمر مقام معظم رهبری در برنامه‌ها و نشست‌های مختلف از ابتدای امسال، نشان دهنده اهمیت این انتخابات در برهه حساس کنونی است.

عبداللهی عنوان کرد: ولی امر مسلمین، انتخابات را بعنوان حق و تکلیف تمامی آحاد جامعه دانسته و این رویداد بزرگ را مظهر قدرت ملی اعلام کرده اند.

این مسئول ادامه داد: مشارکت پرشور در انتخابات، اتحاد، انسجام و اراده مردم را در تعیین سرنوشت کشور و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشد.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: مردم این سرزمین بیش از ۲۵۰ هزار شهید و حدود یک میلیون ایثارگر تقدیم انقلاب کرده‌اند بنابراین از خواست خود کوتاه نمی‌آیند و با تمام وجود از آن صیانت می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار