تجلیل نماینده آیت‌الله سیستانی از اقدامات ستاد بازسازی عتبات عالیات

نماینده مرجعیت عالی‌قدر شیعه حضرت آیت‌الله سیستانی از برنامه‌ها و اقدامات ستاد بازسازی عتبات عالیات در برپایی باشکوه‌ کنگره عظیم اربعین امسال و بازسازی و توسعه اعتاب مقدسه تجلیل کرد.
کد خبر: ۶۴۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱ - 03January 2016

تجلیل نماینده آیت‌الله سیستانی از اقدامات ستاد بازسازی عتبات عالیات

به گزارش گروه سایر رسانه ها ی دفاع پرس، حجت الاسلام سیدجواد شهرستانی نماینده حضرت آیتالله سیستانی مرجع عالیقدر شیعه، پیام تشکر و تجلیل خود را به ریاست و کارکنان ستاد بازسازی عتبات عالیات ابلاغ کرد.

این پیام را حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم لاجوردی نماینده حجت الاسلام شهرستانی در جلسهای با حضور رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات و معاونان و دستاندرکاران این ستاد ابلاغ کرد.

حسن پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات نیز گزارشی از اقدامات کمیته مشارکتهای مردمی ستاد اربعین و قرارگاه اربعین در عراق ارائه کرد.

حجت الاسلام و المسلمین لاجوردی در این جلسه با بیان اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات تحت منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی طرحهای بزرگی را در اعتاب مقدسه اجرا کرده است، گفت: مرجعیت عالی شیعه در عراق نیز همواره توجه ویژهای به اقدامات ستاد داشته و از آن حمایت میکنند.

وی با ابلاغ پیام تشکر و تجلیل حجت الاسلام  شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی مرجع بزرگ شیعیان در عراق افزود: ستاد بازسازی عتبات عالیات در سالهای اخیر از نظر سازمانی رشد و تعالی خوبی داشته است.

لاجوردی ادامه داد: هم اکنون دولت، ملت و مرجعیت عالی شیعه در عراق از اقدامات ستاد بازسازی عتبات عالیات رضایت کامل داشته و تمایل دارند تا سایر طرحهای اعتاب مقدسه نیز بهدست متخصصان ایرانی اجرا شود.

وی عشق و ارادت ایرانیان به اهل بیت علیهم السلام را پشتوانه معنوی نیروهای متخصص، هنرمندان و مهندسان ستاد بازسازی عتبات دانست و گفت: این آثار زیبای معماری در تاریخ اسلام ماندگار خواهد شد.

منبع:تسنیم

نظر شما
پربیننده ها