سرپرست اداره کل استاندارد ایلام؛

آرامش امروز جامعه از خون شهدا نشأت گرفته است

«محمدی» گفت:تجلیل از مقام شامخ شهدای عزیز مهمترین وظیفه تک تک مسئولان و آحاد ملت ایران است چرا که به واسطه خون شهدا و ایثارگری رزمندگان است که از نعمت آرامش و امنیت در جامعه برخورداریم.
کد خبر: ۶۴۸۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶ - 03February 2024

آرامش امروز جامعه از خون شهدا نشأت گرفته استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام مراسم غبار روبی و تجدید میثاق با شهدای هشت سال دفاع مقدس، با حضور «یادگار محمدی»، سرپرست استاندارد ایلام و کارکنان این اداره کل در محل مزار شهید گمنام واقع در موزه دفاع مقدس برگزار شد.
«یادگار محمدی» سرپرست اداره کل استاندارد ایلام، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: تجلیل از مقام شامخ شهدای عزیز مهمترین وظیفه تک تک مسئولان و آحاد ملت ایران است چرا که به واسطه خون شهدا و ایثارگری رزمندگان است که از نعمت آرامش و امنیت در جامعه برخورداریم.

وی با اشاره به منزلت شهدا نزد پروردگار خاطرنشان کرد: راه شهدا جاودانه است و در همه ادوار مورد توجه قرار دارد و به این واسطه ما هم باید رهرو راه و روش شهدا باشیم.

در پایان شرکت کنندگان در این مراسم ضمن ادای احترام به روح بلند و ملکوتی شهدا با آرمان‌های این دلاورمردان تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار