طی سخنانی مطرح شد؛

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس زنجان: جمع‌آوری اسناد شهدای روحانی آغاز شده است

سرهنگ پاسدار «موسوی» گفت: از سال‌های گذشته شروع به جمع‌آوری اسناد و مصاحبه با خانواده‌ها اعم از رزمندگان روحانی و شهدای روحانی آغاز شده است.
کد خبر: ۶۴۸۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸ - 03February 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، سرهنگ پاسدار «سید شمس‌الدین موسوی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان امروز در جلسه شواری امور روحانیت که در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که اداره کل حفظ آثار پیگیر است، امور روحانیون است، اظهار داشت: از سال‌های گذشته شروع به جمع‌آوری اسناد و مصاحبه با خانواده‌ها اعم از رزمندگان روحانی و شهدای روحانی آغاز شده است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه در بحث امور روحانیون، کارهایی انجام شده که احساس می‌شود  نسبت به فعالیت این قشر در انقلاب و دفاع مقدس بسیار کم است، اضافه کرد: این به دلیل مقید بودن علما، چرا که وقتی مسؤولی حضور پیدا می‌کند، خاطرات را بیان نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه مستند شهید سید «اسداله موسوی» در حال ساخت است، گفت: ما نیاز به پشتیبانی مالی داریم تا نسبت به مستندسازی و حفظ رویدادهای هشت سال دفاع مبادرت شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار