فرمانده سپاه قدس استان گیلان:

انقلاب اسلامی موازنه قدرت در منطقه و جهان را به‌نفع خود تغییر داد

سردار «دامغانی» با اشاره به اینکه سطح تقابل انقلاب اسلامی با نظام سلطه شکل جدیدی به خود گرفته است گفت: انقلاب اسلامی در منطقه و جهان، موازنه قدرت را به نفع خود تغییر داده است.
کد خبر: ۶۴۸۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰ - 04February 2024

انقلاب اسلامی موازنه قدرت در منطقه و جهان را به‌نفع خود تغییر دادبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «حمید دامغانی» فرمانده سپاه قدس استان گیلان شامگاه شنبه در تجمع بزرگ راهیان قدس و یادواره شهدای مدافع حرم استان که با حضور مسئولان استانی و «سید هاشم الحیدری» از رهبران جبهه مقاومت عراق در مصلی امام خمینی (ره) رشت برگزار شد، با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی اظهار داشت: خانواده شهدا، مدافعان حرم و راهیان قدس صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند.

وی با اشاره به اینکه سطح تقابل انقلاب اسلامی با نظام سلطه شکل جدیدی به خود گرفته است افزود: انقلاب اسلامی در منطقه و جهان موازنه قدرت را به نفع خود تغییر داده است.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به تأثیرگذاری گیلانی‌ها در همه عرصه‌های انقلاب عنوان کرد: گیلانی‌ها در ابعاد مختلف برای احیای اسلام و شکل‌گیری، دوام و قوام انقلاب اسلامی خوش درخشیدند.

سردار دامغانی به تقدیم ۸ هزار شهید در دفاع مقدس و مدافع امنیت، حرم و سلامت اشاره و بیان داشت: گیلانی‌ها پرچمدار واقعی دفاع از انقلاب اسلامی هستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه روحیه سلحشوری و جهادی مردمان این منطقه ستودنی است، گفت: در عرصه‌های مختلف موفقیت‌های انقلاب اسلامی همیشه گیلانی‌ها یک پای ماجرا بودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار