در آیین غبارروبی مزار شهدای گمنام؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس ایلام: دانشجویان سرمایه‌های گرانبهای کشور هستند

سرهنگ «فولادی» گفت: دانشجویان سرمایه‌های گرانبهای کشور هستند که با علم و آگاهی مصمم شده‌اند کشور را به جایگاه والایی علمی برسانند.
کد خبر: ۶۴۹۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸ - 04February 2024

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس ایلام: دانشجویان سرمایه‌های گرانبهای کشور هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، سرهنگ پاسدار «محمد حسین فولادی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام در آیین غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام و تجدید میثاق جامعه دانشگاهی با شهدا اظهار داشت: دانشجویان سرمایه‌های گرانبهای کشور هستند که با علم و آگاهی مصمم شده‌اند کشور را به جایگاه والایی علمی برسانند.

وی با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «دانشگاه مبدا همه تحولات است و اگر دانشگاه اصلاح شود، جامعه اصلاح می شود»، افزود: امروزه جامعه دانشگاهیان این فرمایش گرانبها را سرلوحه خود قرار داده‌اند و راه شکوفایی نظام را پیدا کرده است و به خوبی در این مسیر نقش‌آفرینی می‌کند. 

سرهنگ فولادی گفت: در دو دهه اخیر دانشگاه‌های کشور در رشته‌های فیزیک، شیمی، ژنتیک و هوا فضا، فعالیت‌های مناسبی انجام داده‌اند و رتبه‌های علمی یکی پس از دیگری توسط دانشجویان مؤمن و متدین کسب می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار