امام جمعه گناوه:

دستاورد‌های نظام اسلامی باید تبیین شود

حجت‌الاسلام «رکنی» گفت: امروز جهاد تبیین وظیفه همه ما است و دهه فجر فرصت مناسب و مغتنمی برای بیان و تبیین خدمات و دستاورد‌های نظام اسلامی برای جوان است.
کد خبر: ۶۴۹۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱ - 04February 2024

دستاوردهای نظام اسلامی باید تبیین شودبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید عبدالهادی رکنی حسینی» امروز در آئین افتتاح طرح‌های دهه فجر در تالار بهزاد گناوه با تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: دهه فجر ایام الله و از روز‌های ماندگار و فراموش نشدنی در تاریخ ملت بزرگ ایران است. ۴۵ سال از عمر شجره طیبه انقلاب اسلامی می‌گذرد و این انقلاب علی‌رغم همه توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان استوار ایستاده است.

وی گفت: آنچه امروز وظیفه ما را به عنوان مقلدان مرجع عالی قدر شیعه سنگین می‌کند فتوای جهاد تبیین رهبر فرزانه انقلاب است.  دشمن یک جنگ شناختی و ادراکی را علیه نظام مقدس کشور ما آغاز کرده و درصدد است تا نسل جوان ما را نسبت به انقلاب اسلامی و دستاورد‌های عظیم و تحولی که بعد از انقلاب صورت گرفته مأیوس و ناامید کند.

امام جمعه با بیان اینکه دشمن می‌کوشد تا دستاورد‌ها و خدمات نظام را کمرنگ جلوه دهد گفت: در طول ۴۵ سال عمر پربرکت نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف پیشرفت‌ها و خدمات زیادی انجام شده که باید برای مردم تبیین شود امروز جهاد تبیین وظیفه همه ما است و دهه فجر فرصت مناسب و مغتنمی برای بیان و تبیین این خدمات و دستاورد‌ها برای جوان است.

وی گفت: اگر چه مشکلات و ضعف‌هایی وجود دارد و کسی هم منکر آن نیست اما این نباید باعث شود که خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی در طول بیش از چهار دهه نادیده گرفته شود. حضور مسئولان در بین مردم بسیاری از مشکلات را حل می‌شود گفت: نباید بگذاریم دشمنان مشکلات را بزرگ جلوه دهد و برجسته کند و در ذهن جانان کشور ذهنیت منفی ایجاد کند.

امام جمعه گناوه با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات امنیت کشور را تأمین خواهد کرد، گفت: حضور مردم پای صندوق‌های رأی نقشه دشمنان را خنثی و امنیت و اقتدار و صلابت کشور را تأمین خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار