شهید موسوی:

از ولایت فقیه حمایت کنید و گوش به فرمانش باشید

سردار شهید «موسوی» در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: از ولایت فقیه حمایت کنید و گوش به فرمانش باشید تا در قیامت شرمنده حضرت علی (ع) نشوید. امام خمینی(ره) و شهدا را فراموش نکنید.
کد خبر: ۶۴۹۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۵ - 08February 2024
مروری بر زندگینامه شهید امام رضاییبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سید کوچک موسوی، در ۱۷ شهریور ۱۳۲۹ در روستای جعفر آباد بیضای فارس متولد شد. وی به دلیل خصوصیات اخلاقی بارزش، در بین همه اطرافیان از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار بود.
 
دو هفته قبل از شهادت سردار موسوی، شهیدحاج مجید سپاسی در خواب به وی می‌گوید که دو هفته دیگر منتظر آمدنت هستیم. در همان شب همسر شهید نیز، در خواب می‌بینند که به وی می‌گویند همسرت را ۱۴ روز دیگر به گلزار شهدا بیاورید.
 
این شهید بزرگوار که به مدت ۶۰ ماه در جبهه‌ها حضور داشت و در عملیات‌های «خیبر» و «بدر» مجروح شیمیایی شد، با اتمام جنگ تحمیلی، به دلیل شدت جراحات شیمیایی، در منزل بستری شد و سرانجام در تاریخ ١٠ اردیبهشت ١٣٦٩ در بیمارستان نمازی به شهادت رسید.
 
بخشی از وصیتنامه سردار سید کوچک موسوی
 
از ولایت فقیه حمایت کنید و گوش به فرمانش باشید تا در قیامت شرمنده حضرت علی(ع) نشوید. امام خمینی(ره) و شهدا را فراموش نکنید که حق بزرگی برگردن ما دارند. مسجد‌ها را خالی نگذارید و نماز را به جماعت بخوانید و شرکت در مراسم دعا‌ها را فراموش نکنید.
 
- خواهرم حجابت را به احترام فاطمه زهراء(س) و حفظ خون شهداء و عاقبت بخیری رعایت کن. به همدیگر سر بزنید و از حال و روز همدیگر بی‌خبر نباشید و تا جائی که می‌توانید به همدیگر کمک کنید.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها