دبیر گردهمایی بزرگ رزمندگان مخابرات خوزستان:

حماسه‌سازان مخابرات پیوند دهنده فرامین و راهبردهای فرماندهان زمان جنگ بودند

سرهنگ عفری گفت: با برگزاری گردهمایی بزرگ رزمندگان مخابرات در خوزستان و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا در این حوزه به استقبال کنگره ملی 24 هزار شهید استان خوزستان خواهیم رفت.
کد خبر: ۶۴۹۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰ - 04February 2024

حماسه‌سازان مخابرات پیوند دهنده فرامین و راهبردهای فرماندهان زمان جنگ بودندسرهنگ بازنشسته پاسدار «عباس عفری» دبیر گردهمایی بزرگ رزمندگان مخابرات خوزستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز ضمن تبریک ایام الله فجر، اظهار داشت: هم شهدای گرانقدر و هم رزمندگان و ایثارگران حوزه مخابرات آن گونه که باید به نسل امروز معرفی نشدند.

وی افزود: از سال 1362 که لباس مقدس پاسداری پوشیدم تا انتهای سال 1391 توفیق خدمت در صحنه‌های نبرد را داشتم و در طول این مدت مفتخر بودم که در حوزه مخابرات پیوند دهنده فرامین و راهبردهای فرماندهان جنگ برای پیروزی در نبردها بودم.

عفری گفت: طی دیداری که با سردار مرادحاجتی داشتیم ضمن برنامه ریزی برای برگزاری هر چه باشکوه تر گردهمایی رزمندگان مخابرات، قرار شد تا تاریخ شفاهی و خاطرات ناب تعدادی از پیشکسوتان فاوا را ثبت و ضبط کنیم.

این پیشکسوت دوران دفاع مقدس با اشاره به خاطراتی از زمان جنگ و نام بردن از شهدای محوری مخابرات یادآوردشد: با برگزاری گردهمایی بزرگ رزمندگان مخابرات در خوزستان و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا در این حوزه به استقبال کنگره ملی 24 هزار شهید استان خوزستان خواهیم رفت.

وی افزود: این گردهمایی در تاریخ یک اسفند در مجتمع فرهنگی فجر سپاه واقع در منطقه ملی راه اهواز با حضور جمع کثیری از فرماندهان، رزمندگان و ایثارگران مخابرات برگزار می‌شود که مهمترین بخش این گردهمایی تجلیل از خانواده شهدای این حوزه در استان است.

گفت‌و‌گو از هوشنگ نوبخت

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار