تجلیل از ۷۰ گروه جهادی برگزیده استان قم همزمان با دهه فجر

آیین بهره‌برداری از ۳ هزار و ۳۳۸ پروژه محرومیت‌زدایی و تجلیل از ۷۰ گروه جهادی برگزیده استان قم با حضور معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۹۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸ - 04February 2024

تجلیل از ۷۰ گروه جهادی برگزیده استان قم همزمان با دهه فجر

به گزارش دفاع‌پرس از قم، همزمان با ایام الله دهه فجر، آیین بهره‌برداری از ۳ هزار و ۳۳۸ پروژه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی و تجلیل از ۷۰ گروه جهادی برگزیده استان قم با حضور سردار سرتیپ پاسدار «سیدضیاءالدین حزنی» معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه برگزار شد.

در این آیین، سردار حزنی، سردار موحد فرمانده سپاه قم و حجت‌الاسلام سیدعلی اکبر اجاق‌نژاد تولیت مسجد مقدس جمکران سخنرانی کردند.

همچنین رونمایی از سرود «سرافراز» به سفارش بسیج سازندگی قم، تجلیل از خانواده سردار شهید علی آقازاده و تجلیل از ۷۰ گروه جهادی برتر و دستگاه‌های اجرایی با حضور استاندار قم از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

اجرای ۱۱۶ رزمایش اهدای بسته معیشتی، اجرای ۱۲ پروژه لایروبی و احیای قنات، آب‌رسانی به مناطق مختلف و روستا‌ها در ۲۴ پروژه، برپایی ۲۱۸ نمایشگاه و بازار مشاغل خانگی، پرداخت ۱۱۰ میلیارد تومان وام و تسهیلات برای مشاغل خانگی، تاسیس ۱۲۰ نیروگاه خورشیدی خانگی و ساخت ۱۷۳ مورد حمام و سرویس بهداشتی برای منازل محرومین از مهمترین اقدامات بسیج سازندگی قم در سال ۱۴۰۲ بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار