به‌مناسبت ایام‌الله مبارک دهه فجر صورت گرفت؛

تجدید میثاق پرسنل جهاددانشگاهی کرمان با آرمان‌های شهدا

به‌مناسبت دهه فجر، رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان به همراه پرسنل این مجموعه با حضور در گلزار شهدای کرمان با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۶۴۹۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴ - 04February 2024

تجدید میثاق پرسنل جهاددانشگاهی کرمان با آرمان‌های شهدا

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، به‌مناسبت دهه فجر و چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان به همراه پرسنل این مجموعه امروز با حضور در گلزار شهدای کرمان ضمن عطرافشانی و غبارروبی گلزار مطهر شهدا با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند و یاد و خاطره زائران شهید سلیمانی که در ۱۳ دی‌ماه امسال در گلزار شهدای کرمان به شهادت رسیدند را گرامی داشتند.

«مهدی بازمانده‌» رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان در این مراسم ضمن تبریک پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با بیان اینکه شهدا جان خویش را نثار کردند تا این انقلاب به ثمر بنشیند، اظهار داشت امروز از برکت خون پاک شهداست که ملت ایران در آرامش و امنیت زندگی می‌کنند.
 
بازمانده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدایی که در حادثه تروریستی کرمان به شهادت رسیدند، اظهار کرد: به شهادت رساندن جمعی از زائران شهید سلیمانی به دست تروریست‌ها نشان از درماندگی بیش از پیش دشمنان این مرز و بوم است که عقده و کینه‌ خود را با به خاک و خون کشیدن مردم عادی و بی‌گناه به نمایش گذاشتند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار