در آئین افتتاح پیاده راه ساحلی تنکابن؛

استاندار مازندران: مطالعات طرح آزادراه چالوس به رامسر آغاز شد

«حسینی پور» از آغاز مطالعات طرح آزادراه چالوس به رامسر به عنوان یکی از طرح‌های تحولی استان خبر داد و گفت: تامین مالی این طرح انجام شده و بانک‌ها در این طرح پای کار هستند.
کد خبر: ۶۴۹۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷ - 04February 2024

استاندار مازندران: مطالعات طرح آزادراه چالوس به رامسر آغاز شدبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر «سید محمود حسینی پور» استاندار مازندران در آیین افتتاح پروژه‌های شهرداری تنکابن شامل پیاده‌راه ساحلی و اسکله دریایی تنکابن، اظهار داشت: در دهه‌های گذشته بسیاری از فعالیت‌های منطقه از سوی مهندسان و پزشکان غیربومی و خارجی انجام‌ می‌شد، این درحالیست که به یُمن انقلاب و توانمندسازی نیروی داخلی تمامی فعالیت‌ها بومی شده و ایرانیان زمام تمام امور را به دست گرفته‌اند.

حسینی‌پور، وجود هفت مرکز درمانی با مجوز توریست درمانی را از شگفتی‌های استان برشمرد و افزود: امروز ۹۷ درصد روستا‌های کشور از نعمت گاز بهره‌مند هستند که این رقم در دنیا بی‌سابقه است. علاوه بر این در بسیاری از مباحث سلامت و بهداشت، جاده و راه و نیز پوشش‌های تلفنی و صداوسیما و ... پیشتاز و پیشرو هستیم که تمامی این دستاورد‌ها گواهِ مردمی بودن انقلاب است.

وی پروژه اسکله و پیاده‌راه ساحلی را مناسب‌ترین طرح بعد از آزادسازی ۶۰ متر ساحل به دستور رئیس‌جمهور دانست و افزود: ساحل متناسب با شأن مردم منطقه و کشور آماده ارائه خدمات شده و شهردار تنکابن در این ماموریت پیش قدم بوده و حرکت را آغاز کرده است.

این مسئول لازمه توسعه پایدار را لازمه ایجاد اشتغال برشمرد و با تاکید بر بکارگیری از جوانان نخبه، ادامه داد: طرح ساحلی تنکابن می‌تواند به عنوان یک الگو در استان پیگیری شود.

استاندار مازندران خواستار ورود بخش خصوصی به پروژه‌های تفریحی جهت خدمت‌رسانی به مردم شد و گفت: کار‌های بزرگ را باید به دست بخش خصوصی سپرد تا علاوه بر حمایت از بخش خصوصی رضایت عموم هم از طریق دولتی و هم خصوصی حاصل شود.

حسینی‌پور سرعت پروژه‌های جدید و توسعه و سازندگی در شهرستان تنکابن را در سطح مطلوبی توصیف کرد و از تلاش‌های شهردار تنکابن به واسطه اقدامات زیرساختی جالب توجه تقدیر کرد.

وی همچنین از آغاز مطالعات طرح آزادراه چالوس به رامسر به عنوان یکی از طرح‌های تحولی استان خبر داد و بیان کرد: تامین مالی این طرح انجام شده و بانک‌ها در این طرح پای کار هستند.

حسینی‌پور همچنین از تأسیس هفت جزیره در دریای مازندران خبر داد و گفت: ۲ جزیره در منطقه تنکابن در دستور کار است و امیدواریم نخبگان شهرستان تنکابن و دلسوزان کمک کنند تا تنکابن جایگاه اصلی خود را پیدا کند.

وی همچنین طرح بزرگ بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی تنکابن را یکی از بروزترین مراکز درمانی استان که نیاز‌های درمانی غرب مازندران را می‌تواند پوشش دهد، برشمرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار