رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مازندران:

سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مازندران حامی و پشتیبان حافظان امنیت است

حجت الاسلام «زارعی» گفت: سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مازندران حامی و پشتیبان حافظان امنیت است و به این سربازان نظام افتخار می‌کند.
کد خبر: ۶۴۹۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۶ - 04February 2024

سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مازندران حامی و پشتیبان حافظان امنیت استبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، حجت الاسلام و المسلمین «محمد اساعیل زارعی» رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مازندران امروز به همراه دادستان نظامی استان با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان ساری با سرباز وظیفه «سینا عبادی» که در پی درگیری با سارقان مسلح مجروح شد، دیدار و ملاقات کرد.

حجت الاسلام زارعی گفت: از اینکه برای حفظ مال، جان و ناموس دیگران جان خود را بر کف دست گرفتید، به خود افتخار می‌کنیم و سازمان قضایی نیرو‌های مسلح را نیز در کنار خود در ماموریت‌های مهم حامی و پشتیبان بدانید.

در این دیدار سرهنگ «جلیل فرجی» رئیس بیمارستان بقیه الله الاعظم فرماندهی انتظامی مازندران در خصوص زمان حادثه و اقدامات پزشکی که از لحظه‌ی اول حادثه، صورت پذیرفته گزارش داد.

سرباز وظیفه «سینا عبادی» در درگیری صورت گرفته فوریت‌های پلیس ۱۱۰ شهرستان نکا با سارقان مسلح طلا فروشی، از ناحیه زانو باشلیک مستقیم سارقان مسلح مجروح شد و تحت درمان نیز است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار