مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم:

استقلال، آزادی و اقتدار ملی سه ثمره انقلاب اسلامی/ ۱۸ فیلم جشنواره فجر در قم اکران می‌شود

«عموزاده» با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان قم از ۱۶ تا ۲۲ بهمن، گفت: ۱۸ فیلم این جشنواره در سه سینمای قم اکران خواهد شد.
کد خبر: ۶۴۹۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹ - 04February 2024

استقلال، آزادی و اقتدار ملی سه ثمره انقلاب اسلامی/ ۱۸ فیلم جشنواره فجر در قم اکران می‌شود

به گزارش دفاع‌پرس از قم، «امیرعلی عموزاده» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم امروز در نشست خبری چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر در سالن جلسات مجتمع شهید آوینی اظهار داشت: جشنواره فجر به عنوان یکی از بزرگ‌ترین رویداد‌های سینمایی کشور است.

وی افزود: جشنواره فجر در سالیان اخیر از حرکت رو به رشد نسبی برخوردار بوده و امسال نیز استان قم همزمان با سراسر کشور از این جشنواره سینمایی میزبانی خواهد کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم تصریح کرد: امسال ۱۸ فیلم جشنواره فیلم فجر در سه سینمای ونوس، تربیت و بازار شهر اکران خواهد شد و محل اصلی برگزاری جشنواره در سینما ونوس خواهد بود.

عموزاده با اشاره به شعار جشنواره امسال با عنوان «انتخاب خوب، حال خوب» گفت: جشنواره فیلم فجر در استان قم از ۱۶ تا ۲۲ بهمن برگزار خواهد شد و تلاش شده تا هر فیلم سه نوبت در استان اکران شود.

وی همچنین به برگزاری پانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر در استان قم اشاره کرد و گفت: این جشنواره با عنوان نمایشگاه «تجسم هنر» در نگارستان فرهنگ آغاز به کار کرده و تا بیست‌ویکم بهمن پذیرای علاقه‌مندان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم اضافه کرد: آثار چهارده هنرمند شاخص استان قم با ۱۳۱ اثر در هشت رشته هنر‌های تجسمی شامل طراحی و نقاشی، طراحی گرافیک، تصویرسازی، عکاسی، خوشنویسی، نگارگری، کاریکاتور و حجم در این نمایشگاه به نمایش درآمده است.

عموزاده در پایان خاطرنشان کرد: همچنین به‌زودی جشن تجلیل از اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه استان قم با هدف تکریم و قدردانی از تلاش‌های هنرمندان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به رویداد‌های سینمایی در استان قم گفت: میزبانی جشنواره عمار، مستند ۱۷، برگزاری نهمین کنگره نماز و نیایش و اکران فیلم سینمایی اخت الرضا از رویداد‌هایی بوده که در قم رخ داده است.

وی همچنین با گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: استقلال، آزادی و اقتدار ملی سه ثمره بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی است و محصول این اقتدار را امروز در منطقه و جهان شاهد هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار