نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی:

صبر مردم عربستان لبریز شده است/هدف آل سعود، ایجاد رعب است

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: هدف از اعدام آیت الله شیخ محمد باقر نمر و 46 نفر از فعالان سیاسی توسط رژیم سعودی را مرعوب کردن شیعیان عربستان دانست.
کد خبر: ۶۴۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲ - 03January 2016

صبر مردم عربستان لبریز شده است/هدف آل سعود، ایجاد رعب است

به گزارش دفاع پرس از تبریز به نقل از آناج، آیت الله مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز ، هدف از اعدام آیت الله شیخ محمد باقر نمر و 46 نفر از فعالان سیاسی توسط رژیم سعودی را مرعوب کردن شیعیان عربستان دانست و اظهار کرد: عربستان سعودی با کشتاری که در یمن و بحرین مرتکب شده، اتحادی که با رژیم صهیونیستی داشته و خفگان شدیدی که برای ملت خود انجام داده است، باعث لبریز شدن کاسه صبر شیعیان کشورش شده، البته تحرکاتی علیه این رژیم شروع شده است.

وی افزود: آل سعود خیال کرد که اگر این جنایت (اعدام شیخ نمر و فعالان سیاسی) را انجام دهد، نوعی مرعوبیت ایجاد شده و جلوی تحرکات ضد رژیم را خواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه اعدام شیخ نمر، نتیجه ی معکوس خواهد داشت، اعلام کرد: هر چه قدر این جنایات و کشتار بیشتر شود، روحیه ی انتقام جویی و مبارزه در مسلمانان افزوده شده و نه تنها شیعیان، بلکه تمام آزادی خواهان دنیا این جنایت را محکوم خواهند کرد و رژیمی که رو به اضمحلال است، بیش از پیش دچار استیصال خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار