اعلام خبر شهادت «سید حمزه علوی» به خانواده شهید

در پی شهادت «سید حمزه علوی» مسئول حفاظت اطلاعات تیپ حضرت ابوالفضل العباس (ع) لشکر فاطمیون در حمله آمریکا به سوریه، خبر شهادت این فرمانده مدافع حرم به خانواده وی اعلام شد.
کد خبر: ۶۴۹۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۹ - 05February 2024

اعلام خبر شهادت «سید حمزه علوی» به خانواده شهید+ تصاویربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، با حضور فرمانده و ارکان لشکر فاطمیون و نمایندگان ایثارگران سپاه امام رضا (ع) و اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی خبر شهادت فرمانده مدافع حرم «سید حمزه علوی» مسئول حفاظت اطلاعات تیپ حضرت ابوالفضل العباس (ع) که در حمله شنبه شب آمریکا در سوریه به شهادت رسید به خانواده وی اعلام شد.

رزمنده مدافع حرم لشکر فاطمیون «سید حمزه علوی» متولد ۱۳۳۷ در ولایت پروان افغانستان بود که افتخار حضور در جهاد افغانستان بر علیه شوروی سابق و دفاع مقدس را داشت.

فاطمیون از ۱۳۹۲ سال به منظور همراهی با جبهه مقاومت در برابر تجاوز نیروهای تکفیری در سوریه داوطلب حضور در این کشور شدند. رزمندگان افغانستانی مدافع حرم بعد از مدتی تیپ و سپس لشکر فاطمیون را تشکیل دادند تا در جبهه مبارزه با تروریست‌ها یکی از لشکرهای خط‌شکن و شجاع میدان دفاع از حرم باشند.

این لشکر در طول هشت سال جنگ نزدیک به سه هزار شهید را تقدیم اسلام کنند. پس از پایان جنگ نیز فاطمیون به منظور پشتیبانی و حمایت از جبهه مقاومت همچنان در سوریه حضور موثر دارد و از این رو در حملات پراکنده تروریست‌های تکفیری، آمریکایی و نیروهای رژیم صهیونیستی شهدایی را تقدیم کرده است.

زمان برگزاری تشییع پیکر شهید «سید حمزه علوی» که در شهر مشهد برگزار خواهد شد، متعاقبا اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها