با صدور پیامی؛

سردار کارگر درگذشت امیر «آذرفر» را تسلیت گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی درگذشت امیر سرتیپ دوم «غضنفر آذرفر» را به فرمانده کل ارتش تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۴۹۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹ - 05February 2024

سردار کارگر درگذشت امیر «آذرفر» را تسلیت گفتبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی درگذشت امیر سرتیپ دوم «غضنفر آذرفر» فرمانده پیشکسوت دفاع مقدس را به امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی
فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام

با احترام خبر درگذشت سرباز ارتش اسلام، فرمانده غیور و مجاهد نستوه امیر سرتیپ دوم «غضنفر آذرفر» موجب تأسف و تألم گردید. 

کارنامه درخشان آن فرمانده ایثارگر و رزمنده‌ی شجاع به همراه جراحات و صدمات متعدد ناشی از دوران هشت سال دفاع مقدس مدالی پرافتخار، عطیه‌ای الهی و ذخیره آخرت برای آن مرحوم است.

اینجانب درگذشت این امیر سرافراز، مؤمن و از فرماندهان هشت‌سال دفاع مقدس را به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، حضرتعالی، خانواده محترم و همرزمان ایشان در نیروی زمینی ارتش انقلابی تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال رحمت و رضوان الهی و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران شهیدش برای آن مرحوم و برای بازماندگان معزی صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می‌نمایم.
 
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس 
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار