مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) خبر داد؛

اجرای رزمایش تخصصی بسیج حقوقدانان در چهارمحال و بختیاری

«عباسپور» گفت: رزمایش تخصصی کانون‌های بسیج حقوقدانان استان چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور به مناسبت دهه فجر آغاز شده است.
کد خبر: ۶۴۹۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷ - 05February 2024

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، «غفور عباسپور» مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) ‌امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور، گروه‌های جهادی سازمان بسیج حقوقدانان و مرکز وکلای دادگستری استان به مناسبت ایام‌الله دهه فجر، خدمت‌رسانی به مردم در زمینه ارائه مشاوره‌های حقوقی و قضایی را آغاز کردند.

وی افزود: به همین مناسبت گروه‌های جهادی بسیج حقوقدانان علاوه‌بر حضور در میز‌های خدمت روز‌های جمعه در میعادگاه نماز عبادی سیاسی آدینه، شب‌ها همزمان با نماز مغرب و عشا نیز در مساجد حضور یافته و مشاوره حقوقی رایگان به مردم ارائه می‌دهند.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) ادامه داد: این رزمایش خدمت‌رسانی جهادی تا پایان دهه فجر علاوه‌بر مساجد در مصلی‌های نماز جمعه و کانون‌های بسیج حقوقدانان در سراسر استان نیز ادامه خواهد داشت.

عباسپور خاطرنشان کرد: یکشنبه شب ۱۵ بهمن‌ماه کارشناسان حقوقی در مسجد امام سجاد علیه‌السلام خیابان تختی شهرکرد حضور یافته و به پرسش‌های نمازگزاران و اهالی منطقه پاسخ دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها