علی حدادی: مشارکت حداکثری به تشکیل مجلس و ساخت ایرانی قوی منجر خواهد شد

نماینده مردم طالقان با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری به تشکیل مجلسی قوی منجر خواهد شد، گفت: مجلس قوی می‌تواند ریل گذاری صحیح داشته باشد و ایرانی قوی بسازد.
کد خبر: ۶۴۹۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰ - 05February 2024

علی حدادی: مشارکت حداکثری به تشکیل مجلس و ساخت ایرانی قوی منجر خواهد شدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، علی حدادی، نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ، نظرآباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی درباره لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انسجام و وحدت کلمه رمز پیروزی انقلاب اسلامی بوده است و حفظ این وضعیت قطعاً ضربه محکمی به دشمن خواهد زد.

وی افزود: در موضوع حفظ و اقتدار نظام اصل «اقدام به موقع» حائز اهمیت است و امروز دیگر استکبار جهانی هیمنه گذشته را ندارد. وظیفه امروز ما تبعیت از فرمایشات امام خامنه‌ای (حفظه الله)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و مشارکت حداکثری در انتخابات است.

نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ، نظرآباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی مبتنی بر اسلام ناب محمدی (ص) تحقق یافت و دکترین امام راحل (ره) در کشور پیاده سازی شد. امنیت و آرامش کشور به برکت خون شهداست؛ شهدا شاهد و ناظر اعمال ما هستند و اکنون وظیفه و تکلیفی بر گردن ماست که از انقلاب و راه شهدا پاسداری کنیم.

حدادی گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی پیام مهمی برای ما داشتند که «جمهوری اسلامی حرم است»، بنابراین وظیفه تک تک ما در جامعه حفظ نظام، انقلاب و تبعیت از فرمایشات داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

نماینده مجلس شورای اسلامی درباره تأکید مقام معظم رهبری بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات عنوان کرد: باید زمینه‌ها و بستر لازم برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و فضایی برای رقابت سالم میان نامزد‌ها فراهم شود. در وهله نخست، باید اقدامات دولت و مسئولان نظام اطلاع رسانی و درست تبیین شود. به نظر می‌آید همه بخش‌ها باید در راستای ایجاد امید در جامعه گام بردارند که نقش مهمی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات دارد.

حدادی افزود: علاوه بر امید آفرینی، باید مشکلات مردم و موانعی که ممکن است در مشارکت مردم در انتخابات خلل وارد کند، حل شوند و طبق فرمایش مقام معظم رهبری، فضا برای رقابت جدی میان جناح‌های سیاسی و افکار عمومی جامعه باز شود.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری به تشکیل مجلسی قوی منجر خواهد شد، تأکید کرد: مجلس قوی می‌تواند ریل گذاری صحیح داشته باشد و ایران قوی را بسازد. همچنین می‌تواند مشکلات کشور را از ابعاد مختلف بررسی کند و در این راستا هر یک از دستگاه‌ها باید طبق رهنمود رهبر انقلاب در مسیر برگزاری انتخابات در فضایی امن، سالم و با مشارکت بالا گام بردارند.

نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ، نظرآباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه انتخابات سرنوشت چهار سال آینده کشور را رقم می‌زند، گفت: مجلس قوی به مشارکت قوی نیاز دارد و باید فضایی ایجاد شود شاهد رقابت میان جریان‌های مختلف باشیم و سلامت انتخابات حفظ شود. 

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار