رییس سازمان تبلیغات اسلامی کرمان:

هدف اصلی دشمن جلوگیری از ترویج فرهنگ علوی است

حجت الاسلام مهدی عربپور گفت: قطعا میان اعدام شیخ النمر در عربستان و تحرّکات نیجریه ارتباط وجود دارد و هدف اصلی آنها جلوگیری از ترویج فرهنگ علوی است چراکه منطق زلال اسلام ناب، در دل همه آزادگان بیداری ایجاد می کند.
کد خبر: ۶۴۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷ - 04January 2016

هدف اصلی دشمن جلوگیری از ترویج فرهنگ علوی است

به گزارش دفاع پرس از کرمان،حجت الاسلام مهدی عربپور یکشنبه ( 13 دی ) در جلسه هم اندیشی رییس سازمان تبلیغات اسلامی کرمان با نمایندگان هیئات مذهبی، موسسات قرآنی، کانون مداحان و روحانیون مستقر در جیرفت، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت آیت الله شیخ النمر گفت: این مسیر شهادت در راه دفاع از آرمان ها در مسیر تاریخ ادامه خواهد داشت.

وی افزود: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران همه آزادانه به همه فعالیت های خود می پردازیم اما شخصی چون شهید زکزاکی یک تنه ظرف 35 سال بعد از انقلاب موفق شد بیش از 12 میلیون نفر را تربیت کند و این خیلی ارزشمند است و تحت هر شرایطی خون و راه او هدر نخواهد رفت و قطعا روز به روز راه حقیقت روشن تر خواهد شد.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی کرمان بیان داشت: شیخ النمر سال ها در حوزه تهران درس خوانده است؛ سپس به سوریه رفته شاگرد تربیت کرده و سپس وارد عربستان شد و در راه اسلام ناب تلاش کرد و بدون تردید راه وی با جدیت بیشتری ادامه خواهد داشت.

به گفته وی ما در حوزه های فرهنگی کارهای زیادی انجام داده ایم اما کارهای انجام نشده نیز زیاد است.

حجت الاسلام مهدی عربپور با اشاره به اینکه مسئولیت ما در حوزه فرهنگی بسیار سنگین است، ادامه داد: مشکل و گیر اساسی ما بودجه و امکانات نیست و اگرهمه مشکلات را مرتبط به مسائل مالی بدانیم پیشرفت نخواهیم کرد از طرف دیگر ما با دست خالی انقلاب کردیم نباید با دست پر به آن خللی وارد شود.

وی خاطرنشان کرد: مهم ترین رکن موفقیت در حوزه فرهنگی برنامه ریزی است به عبارت دیگر فکر فرهنگی بسیار مهم است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی کرمان تصریح کرد: در سطح منطقه شاهد فعالیت های زنجیره ای هستیم؛ قطعا میان اعدام شیخ النمر در عربستان و تحرّکات نیجریه ارتباط وجود دارد همچنین سایر انفعالات منطقه به طور زنجیره ای به یکدیگر مرتبط هستند و هدف اصلی آنها جلوگیری از ترویج فرهنگ علوی است چراکه منطق زلال اسلام ناب، در دل همه آزادگان بیداری ایجاد می کند.

وی اظهار داشت: جلوگیری از حرکت شیعه و معرفی اسلام آمریکایی از مهم ترین تقابل دشمنان با اسلام و ایران است.

گفتنی است نمایندگان هیئات مذهبی، موسسات قرآنی، کانون مداحان و روحانیون مستقر در جیرفت به بیان مشکلات از جمله مسائل مالی، عدم حمایت و پوشش رسانه و صدا و سیما، کم رنگ شدن فرهنگ ام به معروف و نهی از منکر پرداختند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار