با صدور پیامی؛

سردار «کارگر» انتصاب معاون جدید تربیت و آموزش ستادکل نیرو‌های مسلح را تبریک گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نش ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی، انتصاب معاون جدید تربیت و آموزش ستادکل نیرو‌های مسلح را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۴۹۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳ - 06February 2024

سردار کارگر انتصاب معاون جدید تربیت و آموزش ستادکل نیرو‌های مسلح را تبریک گفتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نش ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی، انتصاب امیر سرتیپ «محمود شیخ‌حسنی» را به عنوان معاون تربیت و آموزش ستادکل نیرو‌های مسلح تبریک گفت.

متن پام به شرح زیر است:

برادر ارجمند امیر سرتیپ محمود شیخ حسنی 
معاون محترم تربیت و آموزش ستادکل نیرو‌های مسلح 
 
با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام

با احترام انتصاب شایسته جنابعالی به سمت معاون تربیت و آموزش ستادکل نیرو‌های مسلح که حاکی از تعهد، شایستگی و حسن سوابق خدمتی شما می‌باشد را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. 

خدای سبحان را شاکریم که حیات ما را مقارن با حاکمیت اسلام عزیز و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داد و توفیق انجام رسالت پاسداری از دستاورد‌های ارزشمند آن را نیز به ما ارزانی داشت. 

توفیق روزافزون و عزت و سربلندی آن امیر سرافراز را در تداوم مسیر مکتب حضرت امام خمینی (ره) و راه نورانی شهدای والامقام و تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی در ظلّ توجهات خاصه حضرت، ولی عصر (عج) و تحت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند سبحان و حکیم خواستارم. 

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس 
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار