با صدور پیامی؛

سردار «کارگر» انتصاب رئیس جدید بازرسی و ایمنی ستاد کل نیروهای مسلح را تبریک گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی، انتصاب رئیس جدید بازرسی و ایمنی ستاد کل نیروهای مسلح را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۴۹۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵ - 06February 2024

سردار کارگر» انتصاب رییس جدید بازرسی و ایمنی ستاد کل نیروهای مسلح را تبریک گفتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی، انتصاب سردار سرتیپ پاسدار «ابوالقاسم بابائیان» را به ریاست بازرسی و ایمنی ستاد کل نیروهای مسلح تریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار ابوالقاسم بابائیان 

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام 

با احترام، انتصاب بجای جنابعالی به ریاست بازرسی و ایمنی ستادکل نیرو‌های مسلح که حاکی از تعهد، تجارب موفق و خدمات ارزنده شما می‌باشد را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. 

خداوند متعال را شاکریم که حیات ما را مقارن با حاکمیت اسلام عزیز و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داد و همچنین توفیق انجام رسالت پاسداری از دستاورد‌های ارزشمند آن را به ما ارزانی داشت. 

توفیق روزافزون آن سردار سربلند در تداوم خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت عنایات حضرت، ولی عصر (ع) و تدابیر و رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از درگاه خدای کریم و نعیم مسالت دارم. 

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس 
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار