در اختتامیه اولین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح؛

سردار زاده‌کمند: نقش مؤثر سربازان در تأمین امنیت کشور/ انقلاب اسلامی پرتوان‌تر از گذشته به مسیر خود ادامه می‌دهد

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح گفت: انقلاب اسلامی مبتنی بر شعار‌های اصیل اسلام ناب محمدی زنده‌تر و قوی‌تر از گذشته پیش می‌رود و قله‌های پیشرفت را یکی پس از دیگری فتح می‌کند.
کد خبر: ۶۴۹۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴ - 06February 2024

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان نیرو‌های مسلحبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «محمدجواد زاده‌کمند» فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در مراسم اختتامیه اولین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه که در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران پرشکوه‌تر و پرتوان‌تر از گذشته به راه و مسیر خود ادامه می‌دهد؛ انقلابی که با شعار‌های جهانی، فطری و ارزش‌ساز بزرگترین و مردمی‌ترین انقلاب در چند قرن اخیر بود.

سردار زاده‌کمند افزود: انقلاب اسلامی، انقلابی است که مبتنی بر شعار‌های اصیل اسلام ناب محمدی زنده‌تر و قوی‌تر از گذشته پیش می‌رود و قله‌های پیشرفت و ترقی را یکی پس از دیگری فتح می‌کند.

وی ادامه داد: خداوند متعال را شاکر هستیم بابت جوانان انقلابی، پرتلاش و آینده‌ساز؛ این نعمت بزرگ و پربرکت که امروز با حضور تکلیف‌مدارانه خود نقش مؤثری در توسعه امنیت پایدار و دفاع از ایران اسلامی دارند.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: سربازان در زمینه تأمین امنیت نقش مؤثری دارند؛ عرصه‌ای که بسیار مهم است و بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، اگر امنیت نباشد، همه دستاورد‌های ما در یک نصف روز از دست می‌رود؛

سردار زاده‌کمند اضافه کرد: ما نیز به عنوان خادمان این جوانان در قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح مأموریت داریم تا نسبت به ارتقاء و توانمندسازی و ارتقاء شایستگی شغلی و کمک به اشتغال‌پذیری این جوانان اقدام کنیم.

وی یادآور شد: از جمله برنامه‌های مهمی که این قرارگاه در سال ۱۴۰۲ در دستور کار خود قرار داده بود، برگزاری اولین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه با شعار «سربازان ماهر پنجه‌های کارآمد و اشتغال موثر» در ۱۵ رشته مهارتی و در چهار مرحله شهرستانی، استانی، سازمانی و کشوری بود که با همکاری و همیاری کلیه فرماندهان و متولیان امر و سازمان آموزش فنی حرفه‌ای و جمعیت هلال احمر برگزار شد.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح عنوان کرد: مرحله شهرستانی این دوره مهارت‌آموزی با حضور حدود ۲۱ هزار نفر، مرحله استانی با حضور ۹ هزار و ۵۵۶ نفر، مرحله سازمانی با حضور هزار و ۵۵۶ نفر و مرحله کشوری را با حضور ۱۶۵ نفر برگزار شد.

سردار زاده‌کمند تصریح کرد: ارزیابی و نظارت بر این دوره از مسابقات به جز سه رشته که منحصراً نظامی هستند، بر عهده داوران خبره و توانمند سازمان فنی حرفه‌ای و جمعیت هلال احمر بوده است.

وی در پایان گفت: آن چیزی که در اولین دوره این مسابقات کاملاً مشهود بود، این بوده که تمامی فرماندهان ما در نیرو‌های مسلح خالصانه پای کار آمدند تا این رویداد با بهترین شکل ممکن و با اجرایی کیفی برگزار شود.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها