رئیس سازمان بسیج مستضعفین از مناطق حاشیه‌ای شهر زاهدان بازدید کرد

سردار «سلیمانی» با حضور در مناطق حاشیه‌ای شهر زاهدان از نزدیک شاهد اقدامات صورت گرفته از جانب بسیج در این مناطق شد.
کد خبر: ۶۴۹۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱ - 06February 2024

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از مناطق حاشیه ای شهر زاهدان بازدید کردبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، سردار پاسدار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین با حضور در مناطق حاشیه‌ای شهر زاهدان از نزدیک شاهد اقدامات صورت گرفته از جانب بسیج در این مناطق شد.

سردار سلیمانی در حاشیه این بازدید ضمن ابراز خرسندی از حضور در میان مردم خونگرم سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: در حاشیه شهر زاهدان در زمینه فاضلاب اتفاقات بسیار خوبی صورت گرفته اما باید تلاش شود تا به همین اندازه بسنده نشده و در زمینه‌های مختلف پیشرفت صورت بگیرد.

وی افزود: فاضلاب مسئله بسیار مهمی بود که معضلات بسیاری را برای این مردم رقم زده بود و به حمدالله با همت نگاه جهادی و بسیجی این معضل برطرف شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: ما باید تلاش کنیم تا سایر معضلات این مردم را نیز در زمینه های مختلف از جمله اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و... را نیز با همین نگاه رفع نماییم.

سلیمانی تاکید کرد: همراه کردن مردم این مناطق برای رفع معضلات بسیار می تواند راهگشا و چاره ساز باشد؛ پس تلاش کنید هر چه می شود خود مردم را به میدان بیاورید.

این مسئول همچنین در خصوص احداث بناهای مذهبی در این مناطق افزود: اقدامات صورت گرفته در خصوص ساخت مکان مذهبی و فرهنگی بسیار ارزشمند است و قطعا ثمرات زیادی را برای این مردم به همراه خواهد داشت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: ان‌شاءالله طرح هایی که بسیج از گذشته شروع کرده و برادرانمان در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان پیگیری کرده اند به ثمر برسد تا خدمتی شایسته به مردم این منطقه صورت بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار