بازدید شهردار گرگان از موزه دفاع مقدس استان گلستان

«سیدالنگی» با حضور در موزه دفاع مقدس گرگان از روند تکمیل و ساخت این موزه بازدید کرد.
کد خبر: ۶۴۹۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳ - 06February 2024

بازدید شهردار از موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس گرگانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، «محمدرضا سیدالنگی» شهردار گرگان امروز (سه‌شنبه) به همراه رئیس شورای شهر و همه اعضای شورای اسلامی شهر گرگان با حضور در موزه دفاع مقدس از روند تکمیل و ساخت این موزه بازدید کردند.

«سیدالنگی» سپس با حضور در جلسه بررسی وضعیت پروژه موزه دفاع مقدس گرگان در محل سالن جلسات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان اظهار داشت: رزمندگان گلستان نقش مهمی در دوران دفاع مقدس داشته است و با نثار چهار هزار شهید و ده‌ها هزار جانباز و ایثارگر و حدود چهل هزار رزمنده، دین خود را به نظام ادا کرده است، از این رو دفاع مقدس یک مبدا تاریخی برای کشور محسوب می‌شود و باید ارزش‌های آن حفظ شود که یکی از راه‌های حفظ و انتقال این ارزش ساخت مراکز فرهنگی دفاع مقدس در استان‌ها است.

شهردار گرگان افزود: حفظ و ترویج دستاورد‌های دفاع مفدس یک رسالت سنگین است که باید در انتقال آن به نسل امروز تمام تلاش خود را انجام دهیم.

وی تاکید کرد: شهرداری گرگان یکی از اولویت‌های خود را ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس به عنوان سمبل و نمادی از شهدا و رزمندگان استان گلستان خصوصاً مردم شهر گرگان قرار خواهد داد.

این مسئول خاطرنشان کرد: مجموعه شهرداری در راستای فعالیت‌های فرهنگی خود همکاری لازم را جهت رفع موانع و ساماندهی فضای سبز و فضای محیطی نیاز‌های این موزه انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار