گشایش نخستین جشنواره ملی قصه گویی رضوی در اهواز

همزمان با ایام‌الله دهه فجر و در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان، هنرمندان، اصحاب قلم و رسانه، خانواده ها و کودکان،  نخستین جشنواره ملی قصه گویی رضوی با عنوان «هشتمین خورشید» در تالار طلائیه اهواز آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۶۴۹۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶ - 06February 2024

گشایش نخستین جشنواره ملی قصه گویی رضوی در اهوازبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، همزمان با ایام‌الله دهه فجر و در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان، هنرمندان، اصحاب قلم و رسانه، خانواده ها و کودکان،  نخستین جشنواره ملی قصه گویی رضوی با عنوان «هشتمین خورشید» امروز در تالار طلائیه اهواز آغاز به کار کرد.

«مسعود حمیدی‌نژاد» مدیر نخستین جشنواره ملی قصه گویی رضوی در این مراسم اظهار داشت: بیش از ۸۳۰ اثر از سراسر کشور با محور‌های آئینی، سنتی، مدرن، کلاسیک، نقالی، پرده خوانی، پادکست، ۹۰ ثانیه‌ای، ویدئوکست و با موضوعات؛ مذهبی، قرآنی، امام رضایی، کودکان غزه، آموزشی، تربیتی و سردار دل‌ها شهید «قاسم سلیمانی» به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

وی افزود: پس از داوری آثار ارسالی به این جشنواره ۴۰ اثر به مرحله پایانی نخستین جشنواره ملی قصه گویی رضوی «هشتمین خورشید» راه یافتند.

مدیر نخستین جشنواره ملی قصه گویی رضوی گفت: نخستین جشنواره ملی قصه گویی رضوی با عنوان «هشتمین خورشید» تا فردا در تالار طلائیه اهواز ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار