استاندار سمنان:

امنیت امروز کشور مرهون ایثار شهدا است

«هاشمی» گفت: امنیت امروز کشور مرهون ایثار شهدا است، امروز در استان بیشترین هم‌افزایی را بین مردم و مسئولان شاهد هستیم که به امنیت مضاعف افزوده است.
کد خبر: ۶۴۹۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱ - 06February 2024

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «سیدمحمدرضا هاشمی» بعد از ظهر دوشنبه در اجلاسیه ۱۱۱ شهید فراجای سمنان به میزبانی سالن هلال احمر سمنان، ضمن اشاره به دستاوردهای به دست آمده در استان اظهار داشت: این استان بیش از سه هزار شهید را تقدیم ایران اسلامی کرده است.

وی با بیان اینکه سمنان بر حسب جمعیت به نسبت شهید در دهه ۶۰ یکی از دو استان پر شهید کشورمان محسوب می‌شود، گفت: نیروی انتظامی استان سمنان ۱۱۱ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه سمنان دارای امنیت پایدار است، تاکید کرد: در اغتشاشات سال گذشته جزو امن‌ترین استان‌های کشورمان بود.

هاشمی با بیان اینکه امنیت امروز استان سمنان مرهون شهدا است، گفت: امروز در استان بیشترین هم افزایی را بین مردم و مسئولان شاهد هستیم که به امنیت مضاعف افزوده است.

وی با بیان اینکه دو یوم الله در پیش است و مردم ما یک بار دیگر در این ایام حماسه سازی خواهند کرد، گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی امسال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

استاندار سمنان با بیان اینکه مردم استان با سه هزار شهید، همواره نشان داده‌اند که در صحنه حضور دارند، گفت: قطعاً یازدهم اسفند ماه شاهد حماسه باشکوه خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار