مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی:

تمامی مجوز‌های کسب و کار کاغذی تاپایان سال جاری اعتبار دارند

ملا اسماعیلی گفت: تمامی مجوز‌های کسب و کار کاغذی قدیمی تاپایان سال جاری دارای اعتبار بوده و پس از آن خدمات دولتی و بانکی به صاحبان آن‌ها ارائه نمی‌شود.
کد خبر: ۶۴۹۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸ - 06February 2024

تمامی مجوز‌های کسب و کار کاغذی تاپایان سال جاری اعتبار دارندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اراک، «سعید ملااسماعیلی» صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صاحبان مشاغل دارای مجوز کسب و کار قدیمی کاغذی می‌توانند طی فرآیندی سریع و ساده در کوتاه‌ترین زمان ممکن مجوز خود رابه مجوز الکترونیک تبدیل کنند.

وی ادامه داد: ثبت درخواست و صدور تمامی مجوز‌های کسب و کار هم اینک به صورت کاملا متمرکز از طریق درگاه ملی مجوز‌ها به آدرس www.Mojavez.ir انجام می‌شود و صدور مجوز‌های کاغذی با مهر و امضای اشخاص و خارج از فرآیند درگاه ملی مجوز‌ها غیر قانونی و جرم است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی خاطرنشان کرد: تمامی افرادی که از درگاه ملی مجوز‌ها درخواست صدور مجوز کنند تحت حمایت کامل قانون قرار دارند و میزان اهمیت این فرآیند برای نظام حکمرانی اقتصادی کشور به اندازه‌ای است که چنانچه صادرکنندگان مجوز‌های کسب و کار پس از گذشت مدت زمان مندرج در درگاه ملی مجوزها، مجوزشان بدون دلیل قانونی صادر نشود، با ثبت شکایت در این درگاه، مجوزشان بطور خودکار و بدون بررسی مجدد توسط دستگاه صادرکننده مجوز، صادر می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار