مدیر هنری اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه خبر داد:

کارگاه جامع تئاتر در کرمانشاه برگزار شد

آزادی گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر کارگاه جامع تئاتر در بخش نمایشنامه نویسی، بازیگری و کارگردانی با حضور هنرمندان هنرهای نمایشی در کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۹۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱ - 07February 2024

کارگاه جامع تئاتر در کرمانشاه برگزار شد«آذر آزادی» مدیر امور هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‎‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از برگزاری کارگاه جامع تئاتر در استان خبر داد و اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر کارگاه یک روزه تئاتر جامع شامل آموزش نمایشنامه نویسی، بازیگری و کارگردانی روز سه شنبه ۱۷ بهمن ماه با حضور هنرمندان علاقمند به هنر‌های نمایشی در سالن همایش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس کرمانشاه برگزار شد.

وی گفت: این کارگاه به مدت یک روز در دو تایم صبح و عصر به منظور ارتقای سطح توانمندی نویسندگان، بازیگران و کارگردانان فعال در عرصه تئاتر دفاع مقدس برگزار شد.

آزادی تصریح کرد: خوشبختانه با هماهنگی سازمان هنری و سینمایی دفاع مقدس موفق شدیم از حضور استاد «ایرج افشاری اصل» نویسنده، مدرس و کارگردان توانمند کشور در حوزه دفاع مقدس به عنوان مدرس این کارگاه‌ها بهره ببریم که این امر مورد استقبال هنرمندان استان جهت شرکت در کارگاه نیز قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: در حاشیه کارگاه برگزار شده از جناب آقای علی زیستی کارگردان تئاتر خیابانی «عتیقه» که در بخش منطقه‎ای پنجمین جشنواره تئاتر سنگر موفق به کسب رتبه اول در بخش تئاتر خیابانی شده بود تقدیر شد.  

انتهای پیام/    

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار