بازدید استاندار کرمانشاه از غرفه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

«صحرایی» از غرفه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان در نمایشگاه رویداد خانواده و فرهنگ عامه بازدید کرد.
کد خبر: ۶۴۹۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵ - 07February 2024

بازدید استاندار کرمانشاه از غرفه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمدطیب صحرایی» استاندار کرمانشاه امروز به همراه دیگر مسوولان استانی از نمایشگاه رویداد خانواده و فرهنگ عامه به همراه دستاورد‌های زنان در عرصه‌های که در نمایشگاه بین المللی استان برگزار شده بازدید کرد.

استاندار کرمانشاه از غرفه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان که در نمایشگاه رویداد خانواده و فرهنگ عامه برپا شده بازدید و اظهار داشت: جمع آوری و نگهداری آثار دفاع مقدس و جاری کردن این دستاورد‌ها در میان اقشار مردم از تکالیف و وظایف ذاتی ما است لذا بهره برداری کامل از این آثار می‌تواند بیشترین تاثیرات را در حوزه ترویج این فرهنگ داشته باشد.

استاندار کرمانشاه افزود: به نظرم این نمایشگاه‌ها ثمرات بسیار زیادی دارد که هم حس خودباوری و یک اعتمادبه‌نفس را به بانوان این سرزمین هدیه می‌دهد و فرصتی خوبی است برای شناختن ظرفیت‌ها و فرصت‌هایی که ما در استان و شهرستان از آن برخوردار هستیم.

صحرایی با اشاره به جایگاه زنان در شکل گیری انقلاب اسلامی ایران افزود: بانوان کشور ما در جریان انقلاب و دفع مقدس دوشا دوش مردان نقش بسزایی ایفا کردند و امروز نیز به برکت انقلاب در عرصه‌های مختلف نقش فعالی دارند.

وی متذکر شد: یکی از اقشاری که در انتخابات پیش رو نیز نقش تاثیر گذاری دارند بانوان هستند که امیدواریم بار دیگر با حضور پرشکوه خود در این عرصه حماسه‌های بزرگی را خلق کنند.

نمایشگاه رویداد خانواده و فرهنگ‌عامه در تاریخ ۱۶ لغایت ۱۸ بهمن‌ماه سالن بیستون واقع در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی پارک شاهد از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب پذیرای بازدیدکنندگان هست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار