حضور حداکثری اقتدار ملی/ استاندار ایلام:

انتخابات نتیجه‌ی تبلور فکری مردم است

«بهرام‌نیا» گفت: انتخابات نتیجه‌ی تبلور فکری مردم و نماد بارز مردم‌سالاری دینی می‌باشد و از مصادیق بارز تعیین سرنوشت مردم به دست مردم است.
کد خبر: ۶۵۰۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳ - 07February 2024
انتخابات نتیجه‌ی تبلور فکری مردم استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام امروز (چهارشنبه) در نشست هم‌اندیشی ستاد انتخابات استان که با حضور نماینده‌ی، ولی فقیه در استان و امام‌جمعه‌ی ایلام، اساتید، نخبگان و روحانیت استان برگزار شد، اظهار داشت: هدف از برقراری این نشست هم‌اندیشی و هم‌فکری برای یک کار بسیار مهم و کلیدی یعنی «انتخابات» است که اساس این نظام الهی و اسلامی براساس انتخابات شکل گرفته است.
 
وی در ادامه افزود: یوم‌الله ۲۲ بهمن جشن بزرگ انقلاب است که همه در این جشن حضور خواهیم یافت و بار دیگر با حضور پرشور در یوم‌الله ۲۲ بهمن و انتخابات هیمنه‌ی نظام پوشالی جبهه‌ی استکبار فرو می‌ریزد.
 
 «بهرام‌نیا» یادآور شد: امام (ره) با همه‌ی وجود در راستای احیای گفتمان نظام اسلامی تلاش کرد و با حمایت مردم موجب استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران و فروریختن و سرنگونی نظام شاهنشاهی شد. 
 
استاندار ایلام عنوان کرد: امروز عزت، اقتدار و جایگاهی که کشور در دنیا دارد مرهون امام راحل (ره) و خلف صالح اوست و رهبر معظم انقلاب هم‌چنان مصمم و شجاع عنوان کرد «این انقلاب بی‌نام حضرت امام خمینی (ره) در هیچ کجای دنیا شناخته شده نیست».
 
وی با اشاره به نقش مهم روحانیت در برهه‌های مهم انقلاب، گفت: روحانیت سلسله‌جنبان این انقلاب بودند و سر‌سلسله‌جنبان این نهضت، حضرت امام‌خمینی (ره) بود که ثابت‌قدم تا لحظه‌ی آخر پای ارزش‌های اسلامی و اعتقادات دینی و مذهبی ایستادگی کردند.
 
نماینده‌ی دولت در استان ایلام یادآورشد: انتخابات نتیجه‌ی تبلور فکری مردم و نماد بارز مردم‌سالاری دینی می‌باشد و از مصادیق بارز تعیین سرنوشت مردم به دست مردم است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار