جانشین فرمانده کل سپاه:

ملت ایران پاسخ قاطعی به توطئه‌های دشمنان خواهند داد

سردار فدوی با بیان اینکه مردم ایران قطعاً مشارکت گسترده‌ای در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهند داشت، گفت: ملت ایران پاسخ قاطعی به توطئه‌های آمریکا، منافقین و اسرائیل خواهند داد.
کد خبر: ۶۵۰۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲ - 09February 2024

ملت ایران پاسخ قاطعی به توطئه‌های دشمنان خواهند دادبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار دریادار پاسدار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه در گردهمایی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گردان مقداد و تیپ ۷۲ زرهی آبادان با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی بار‌ها محاسباتی داشته و بر همین اساس علیه کشورمان دست به اقداماتی زده‌اند، اظهار داشت: آن‌ها همواره در محاسبات خود اشتباه کرده و شکست خورده‌اند.

‌وی با بیان اینکه یکی از این اشتباهات دشمن طراحی هشت سال دفاع مقدس است که در آن شکست قاطع خوردند، افزود: هرچند این دوران برای انقلاب و کشور هزینه داشت، اما نباید دوباره به آن‌ها این فرصت را داد که علیه کشورمان توطئه بچینند.

سردار ‌فدوی با بیان اینکه تجلی حضور مردم در حکومت یعنی مشارکت حداکثری در انتخابات، تصریح کرد: آنچنان باید در این عرصه شرکت کنیم که دشمن در ذهن خود هم دچار محاسبات اشتباه علیه کشور نشود.

وی با بیان اینکه آمریکا، منافقین و رژیم صهیونسیتی تمایل دارند مردم در انتخابات شرکت نکنند تا از طریق جنگ نرم علیه کشورمان اقداماتی داشته باشند، تاکید کرد:، اما با مشارکت گشترده ملت ایران در انتخابات، باز هم در دسیسه‌چینی‌های دشمن محکوم به شکست خواهد بود.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه یوم‌الله ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تجلی نصرت جبهه حق علیه باطل است، خاطرنشان کرد: خباثان عالم تمایل دارند حماسه این روز کمرنگ شود، ولی حضور مردم در راهپیمایی توطئه‌های آن‌ها را در هم خواهد شکست.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار