بیانیه اداره کل حفظ آثار مازندران به مناسبت شهادت شیخ نمر:

بهترین پاسخ به تروریست زمان، پاسخ زینبی است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران در بیانیه اش نوشت: وره مماشات گذشته چون عقلانیت به پایان رسیده است واینک در مقابل کسانی قرار داریم که در اوج رذالت و انحطاط هستند و بهترین پاسخ به تروریست زمان پاسخ زینبی است.
کد خبر: ۶۵۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶ - 04January 2016

بهترین پاسخ به تروریست زمان، پاسخ زینبی است

 به گزارش دفاع پرس  از مازندران، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران در محکومیت اقدام ناشایست آل سعود در اجرای حکم شیخ نمر و به شهادت رساندن این روحانی شیعه بیانیه ای صادر کرد که در ادامه می آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

«لعن الله علی القوم الظالمین»

سلام و درود ما محضر پاک و مطهر امام زمان(عج) و سلام ما نثار روح پاک شهید مجاهد شیخ النمر(ره)

شهادت روحانی برجسته و مبارز شیعه شیخ نمر باقرالنمر را به محضر امام عصر(عج) و نایب بر حقش امام خامنه ای مد ظله العالی و عموم مسلمین و احرار جهان تبریک و تسلیت عرض می نمائیم.

اقدام خباثت آمیز و جنایت کارانه رژیم آل سعود را در به شهادت رساندن آیت الله شیخ باقر النمر بخشی از یک توطئه صهیونیستی و دستگاه های جاسوسی است که به دست سگ های قلاده بر گردن شان (آل سعود) انجام رفت.

بی شک روزهای سختی در انتظار رژیم آل سعود است. دوره مماشات گذشته چون عقلانیت به پایان رسیده است واینک در مقابل کسانی قرار داریم که در اوج رذالت و انحطاط هستند و بهترین پاسخ به تروریست زمان پاسخ زینبی است، همانطور که قیام امام حسین(ع) تا این زمان پایدار ماند و راه شان متوقف نشده است مسیر روشن شیخ زکراکی، شیخ نمر و شیخ سلمان هم ادامه خواهد داشت.

بدون تردید خون به نا حق ریخته این شهید مظلوم به سرعت اثر خواهد کرد و دست انتقام الهی گریبان آل سعود را خواهد گرفت و در آینده ای نه چندان دور سقوط و فروپاشی پایه های این رژیم تروریست پرور، منفور و ضد اسلام را رقم خواهد زد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار