رئیس ستاد انتخابات استان مازندران:

صلاحیت ۴۶۳ داوطلب مازندرانی مجلس شورای اسللامی تأیید شد

«عزیز زاده گرجی» گفت: در پایان بررسی تأیید صلاحیت‌های داوطلبان مجلس شورای اسلامی توسط شورای نگهبان کشور ۴۶۳ داوطلب مازندرانی تأیید شدند.
کد خبر: ۶۵۰۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵ - 09February 2024

صلاحیت ۴۶۳ داوطلب مازندرانی مجلس شورای اسللامی تأیید شدبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «قاسم عزیززاده گرجی» سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران و رئیس ستاد انتخابات استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پایان بررسی تایید صلاحیت‌های داوطلبان مجلس شورای اسلامی توسط شورای نگهبان کشور تا پایان روز ۱۹ بهمن از مجموع ۱۴ هزار و ۶۶۰ نفر تائیدی در کل کشور تعداد ۴۶۳ نفر مربوط به استان مازندران است که پیامک تائیدی توسط وزارت کشور و فرمانداری‌های حوزه‌های ۹گانه انتخابیه استان برای داوطلبین تائید شده ارسال خواهد شد.

فقط کاندیدا‌هایی که در مراحل قبلی (هیات اجرایی و هیات نظارت استان) تأیید شده و در این مرحله عدم تائیدی آن‌ها از سوی شورای نگهبان اعلام شد می‌توانند طبق قانون اعتراض کنند و برای سایر داوطلبین حق اعتراض وجود نخواهد داشت.

با عنایت به وجود همه جریانات و طیف‌های سیاسی در لیست تائیدشدگان، ان‌شاءالله با مشارکت خوب هموطنان‌مان در انتخابات ۱۱ اسفند مواجه خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار