تجدید میثاق کارکنان پدافند هوایی ارتش در قم با شهدای انقلاب اسلامی

آیین تجدید میثاق کارکنان گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) ارتش با شهدای انقلاب در گلزار شهدای بهشت معصومه (س) قم برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۰۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴ - 12February 2024

تجدید میثاق نیرو‌های پدافند هوایی ارتش در قم با شهدای انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، آیین تجدید میثاق کارکنان گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) ارتش با شهدای دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت، در گلزار شهدای بهشت معصومه (س) قم برگزار شد.

سرهنگ ستاد «نعمت محسنی زرین» فرمانده ارشد ارتش در قم و فرمانده گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) طی سخنانی در این آیین، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی موجب سرافرازی کشور قهرمان ایران در دنیا شد، افزود: ما به عنوان نیرو‌های مسلح با تبعیت کامل از اوامر ولایت همواره در پاسداشت دستاورد‌های انقلاب اسلامی و خون شهدا خواهیم کوشید.

وی افزود: در همین مکان مقدس و در آستانه چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی با شهدای والامقام عهد و پیمان می‌بندیم که تا اخرین نفس حافظ استقلال و امنیت و آرمان‌های خون مطهرشان هستیم و به دشمنان اجازه کوچکترین تعدی به خاک گهرخیز ایران اسلامی را نخواهیم داد.

در ادامه، مزار ۵ شهید گمنام دوران دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم زینبیون و فاطمیون و مزار مطهر شهید شیخ علی اوسطی از نخستین شهدای دوران مبارزات انقلاب در قم با حضور کارکنان گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) عطرافشانی و غبارروبی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار