بیانیه مهم مقاومت اسلامی عراق؛

آمریکا پستی و خیانت را رها نکرده و فقط زبان سلاح را می‌فهمد

مقاومت اسلامی عراق در بیانیه مهمی عنوان کرد که دشمن اشغالگر، پستی و خیانت خود را رها نمی‌کند و فقط زبان اسلحه را می‌فهمد. این پستی و خیانت، به‌وضوح در هدف قرار دادن مجاهدان الحشد الشعبی در القائم، عکاشات و سایر مناطق، نمایان شد.
کد خبر: ۶۵۰۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳ - 10February 2024

آمریکا پستی و خیانت را رها نکرده و فقط زبان سلاح را می‌فهمدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، مقاومت اسلامی عراق در بیانیه مهمی تاکید کرد، مهلتی که مقاومت اسلامی به اشغالگران داد تا از سرزمین مقدسات خارج شوند و خود را نجات دهند، تا دیروز نتیجه‌ای در بر نداشت. حال آنکه پیش از شکست مفتضحانه‌شان در سال ۲۰۱۱، با وجود التماس و وساطت، چنین فرصتی به آن‌ها داده نشد. رزمندگان مقاومت در آن برهه، سربازان اشغالگر را به جهنم فرستادند و پایگاه‌هایشان را به ویرانه تبدیل کردند.

فرصت چندروز گذشته، به‌یقین برای مردم، دوستان و مقامات عراقی آشکار کرد که دشمن اشغالگر، پستی و خیانت خود را رها نمی‌کند و فقط زبان اسلحه را می‌فهمد. این پستی و خیانت، به‌وضوح در هدف قرار دادن مجاهدان الحشد الشعبی در القائم، عکاشات و سایر مناطق، نمایان شد.

روند جنایات دشمن با ترور فرمانده بزرگ شهید «ابوباقر الساعدی» در بغداد بالا گرفت و بدین‌ترتیب تمام قواعد درگیری زیر پا گذاشته شد، به‌طوری که گروه‌های تشکیل‌دهنده مقاومت اسلامی ناگزیرند بیش از پیش به مسئولیت خود در قبال مردم، میهن و حامیانشان تحت هر شرایطی متعهد باشند.

اکنون ضمن احترام به دیدگاه کسانی که آن‌ها را معتمد می‌دانیم، با توجه به شناخت‌مان از خباثت دشمن و إشرافی که به نقاط درگیری و سازوکار به زانو درآوردن او داریم، با ضربات دردناک و حملات گسترده، در راستای منافع مردم اقدام خواهیم کرد تا دشمن را شکست داده، مجبور به تسلیم کنیم.

ما از برادران جهادی خود می‌خواهیم که به صفوف مقاومت بپیوندند و با عزم اخراج اشغالگر، مشارکتی مؤثر در این مرحله تاریخی برای عراق و منطقه داشته باشند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار